  • Data: 2010-06-14 16:41:48
    Temat: Re: Transoptory albo inne "couplery" do urządzeń medycznych
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

    Am 14.06.2010 15:20, schrieb Konop:

    > Astronauci ;)... słyszałeś kiedyś o czymś takim, żeby sprzęt kosmiczny
    > UZIEMIAĆ??!! :P... byłoby to ciężkie do wykonania ;D...

    ach, Polak potrafi. W razie co łańcuchem z kotwicą do ziemi ;-). Ale na
    serio, to robiłem coś, co się nazywa grounding diagramm dla naszego
    sprzętu na ISS. A czas wolny kosmonautów nazywa się w Rosji "wychodnoje
    wriemia".

    W tym przypadku jednak pomiary są robione na CRV, czyli pojeździe do
    wyciągania astronautów z shuttla i czasami wożącym ich do laboratorium
    (czasem jadą normalnym samochodem) oraz potem w samym laboratorium.

    > A tak na serio - urządzenie, które robię, jest bezpieczne tak, jak każde
    > inne. Zasilane przez zasilacz PCta, miliony ludzi na całym świecie ufa
    > takim zasilaczom ;)... no ale wymogi są, badania przejść musi, więc
    > kombinuję co tu dać :)...

    No wiem. Zasilacz musi mieć dopuszczenie medyczne lub całość urządzenia
    musi być zasilana przez transformator bezpieczeństwa dopuszczony do
    zastosowań medycznych.

    Waldek