  • 1. Data: 2009-07-13 08:45:11
    Temat: Transmisja danych w Play na nadajnikach Plusa..?
    Od: "dexter" <d...@p...onet.pl>

    Witam,
    czy jest możliwość nawiązać połączeni transmisji danych w Play (Fresh) będąc
    zalogowanym do nadajnika Plusa?
    Z macierzystymi nadajnikami nie ma problemu, ale w roamingu niestety nie udaje
    mi się połączyć...

    Tak powinno być? Czy może można jednak jakoś się połączyć?

    Z góry dzięki za odpowiedź
    pzdr
    adam

  • 2. Data: 2009-07-13 12:12:02
    Temat: Re: Transmisja danych w Play na nadajnikach Plusa..?
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    dexter pisze:
    > Tak powinno być? Czy może można jednak jakoś się połączyć?

    Tak powinno być, umowę mają tylko na nadajniki GSM.
    | TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
    | *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 3. Data: 2009-07-13 13:08:05
    Od: "dexter" <d...@p...onet.pl>

    > Tak powinno być, umowę mają tylko na nadajniki GSM.

    No tak, ale na nadajnikach GSM też można by nawiązać połączenie transmisji
    pakietowej. Wynika z tego, że mają jedynie umowę na połączenia głosowe i SMS.
    A jak jest z MMSami? Wysyłał ktoś będąc zalogowanym do Plusa? Dla ich wysłania
    potrzebna jest przecież transmisja danych...

    pzdr
    adam

  • 4. Data: 2009-07-13 13:16:11
    Od: "PWK" <p...@i...pl>

    Użytkownik "dexter" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wysłania
    > potrzebna jest przecież transmisja danych...

    Tak, w Poznaniu w Play Fresh działa transmisja danych na btsach 260-01.
    Działają mmsy i dostęp przez apn internet (innego apn nie sprawdzałem).
    Taryfikacja wg cennika lub pakietu 5 MB za 5 PLN (cena pakietu z kosmosu).
    --
    PWK

  • 5. Data: 2009-07-13 13:39:34
    Od: Błażej <b...@i...pl>

    Dnia Mon, 13 Jul 2009 10:45:11 +0200, dexter napisał(a):

> [...]
    > mi się połączyć...
    >
    > Tak powinno być? Czy może można jednak jakoś się połączyć?

    Ja w telefonie mam ustawioną na sztywno sieć PLUS mimo, że jestem w Play
    Fresh. Z łączeniem się z internetem nie mam żadnych problemów.

    --
    Pozdrawiam.
    Błażej

  • 6. Data: 2009-07-13 13:54:55
    Od: d...@p...onet.pl

    > Ja w telefonie mam ustawioną na sztywno sieć PLUS mimo, że jestem w Play
    > Fresh. Z łączeniem się z internetem nie mam żadnych problemów.

    Ale jesteś w zasięgu Plusowych stacji HSDPA czy GSM? A może nie ma to w tym
    wypadku znaczenia?

    pzdr
    adam

  • 7. Data: 2009-07-13 13:55:46
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    Tomaszek pisze:

    > Tak powinno być, umowę mają tylko na nadajniki GSM.

    A co Ty gadasz, pomyliło Ci się chyba z Play Online. Normalnie w e
    Freshu można korzystać tylko z nadajników Plusa i surfować w necie.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 8. Data: 2009-07-13 13:57:10
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    Błażej pisze:

    > Ja w telefonie mam ustawioną na sztywno sieć PLUS mimo, że jestem w Play
    > Fresh. Z łączeniem się z internetem nie mam żadnych problemów.

    U mnie też nie ma problemów, a dlaczego miały by być?

  • 9. Data: 2009-07-13 19:09:36
    Od: Błażej <b...@i...pl>

    Dnia Mon, 13 Jul 2009 15:54:55 +0200, d...@p...onet.pl napisał(a):

    > Ale jesteś w zasięgu Plusowych stacji HSDPA czy GSM? A może nie ma to w tym
    > wypadku znaczenia?

    Przebywam w miejscach gdzie jest HSDPA i tam gdzie rzadko EDGE łapie i nie
    ma problemów z połączeniem.

  • 10. Data: 2009-07-14 15:43:46
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    > A co Ty gadasz, pomyliło Ci się chyba z Play Online. Normalnie w e Freshu
    > można korzystać tylko z nadajników Plusa i surfować w necie.

    Dlaczego "tylko"?
    Mozna i z Playa i Plisa.

    Pozdrawiam
    SDD