  • 1. Data: 2012-03-15 15:55:59
    Temat: Transfer kontaktów
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    W jaki najłatwiejszy sposób przetransportować kontakty z E52 do Samsunga
    Galaxy S Plus tak, zeby sie to wszystko nie porozjezdzało (zwłąszcza
    polskie literki i kilka numerów przypisanych do tej samej osoby.

    Jaki program bedzie najlepszy do obsługi tego Samsunga via PC?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

  • 2. Data: 2012-03-15 15:57:29
    Temat: Re: Transfer kontaktów
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Thu, 15 Mar 2012 15:55:59 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

> [...]
    > polskie literki i kilka numerów przypisanych do tej samej osoby.
    >
    > Jaki program bedzie najlepszy do obsługi tego Samsunga via PC?

    Wiosna idzie, lenie z nor wyłażą..

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "wszystkie Androidy razem wziete to blad statystyczny"- Paweł "robbo"

  • 3. Data: 2012-03-15 16:17:10
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał:

    > Jaki program bedzie najlepszy do obsługi tego Samsunga via PC?

    Pytaj w ciemno jelenia franka, on uwielbia takich pasożytów.

  • 4. Data: 2012-03-15 16:40:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Waldek Godel n...@y...org ...

    > Wiosna idzie, lenie z nor wyłażą..

    Ale co, Waldku, masz na mysli?
    W necie jest przynajmniej kilka programów do takiej obsługi.
    Oczywiście można zainstalować każdy po kolei i przetestować ale chyba nie o
    to chodzi?

    A co do E52 - korzystałem z Nokia Ovi ale nie widzę w nim żadnej opcji
    eksportu kontaktów. A ze nie widze, to pytam.

    Skąd taka reakcja?

  • 5. Data: 2012-03-15 16:40:11
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomek p...@z...spamem ...

    > Pytaj w ciemno jelenia franka, on uwielbia takich pasożytów.

    Przepraszam, czy ten pasożyt to do mnie?

  • 6. Data: 2012-03-15 16:43:04
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Thu, 15 Mar 2012 16:40:02 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Ale co, Waldku, masz na mysli?

    http://usenet.gazeta.pl/usenet/1,47944,1709961.html
    " Jeśli piszesz na forum lub grupie dyskusyjnej, przejrzyj wcześniejsze
    wypowiedzi - być może pytanie to już się tam pojawiło."

    http://taat.pl/article/netykieta/index.php
    .VI. Oszczędzaj czas, innych i swój
    (..)
    Poszukaj rozwiązania w (..) archiwum grup dyskusyjnych dobierając różne
    słowa kluczowe.

    itp. itd.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie osmieszaj sie ... iphona 4 bede mial w lipcu"- Paweł "robbo" Kamiński

  • 7. Data: 2012-03-15 17:02:01
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    > Przepraszam, czy ten pasożyt to do mnie?

    I leń.

  • 8. Data: 2012-03-15 17:41:09
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-03-15 17:43, Waldek Godel pisze:

> [...]
    > .VI. Oszczędzaj czas, innych i swój
    > (..)
    > Poszukaj rozwiązania w (..) archiwum grup dyskusyjnych dobierając różne

    A ja szukam jakiegoś programu do telefonu Samsung GT-C6712 Star II Duos
    (Dual-SIM).
    Ściagnęłam jeden, łączył się z telefonem przez bluetooth, ale sam
    program nie widzi plików na tym telefonie. We wsparciu Samsunga są tylko
    instrukcje obsługi do ściagnięcia i jakieś dejavu.
    Potrzebny mi program w stylu My Phone Explorer czy LG PC Suite, ale
    akurat do tego Samsunga.

    --
    animka

  • 9. Data: 2012-03-15 17:56:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@z...spamem napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > I leń.

    Bardzo panom dziękuję.
    Poświęcę czas, wypróbuję kilka programów. Co prawda sądziłem, że inni już
    to robili ale co tam. Dziwne...

    Tomku, nie wiem czy wiesz, ale zwracanie komuś uwagi w taki sposób jest
    niezgodne z s-v.
    Pytanie - lepiej być, jak twierdzisz, leń, czy zwyczajnie niewychowany?

    Pozdrawiam.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

  • 10. Data: 2012-03-15 20:36:39
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

> [...]

    > niezgodne z s-v.
    > Pytanie - lepiej być, jak twierdzisz, leń, czy zwyczajnie niewychowany?

    Jesteś i jednym i drugim. Zanim komuś zaproponujesz s-v zapoznaj się z
    netykietą, kładąc szczególny nacisk na zapis o "archiwum grupy".
    Wracając do kontaktów. Mówią coś Ci słowa "wizytówka" oraz "bluetooth" używane
    od wieków w w/w celach?