  • 11. Data: 2013-10-28 22:22:03
    Temat: Re: Tramwaj niemechaniczny
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 25 października 2013 19:00:58 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały
    napisał:

    > Głupie niemechaniczne tramwaje :/

    Urzędasy są zdolne do wyprodukowania dowolnej bzdury, ja swego czasu woziłem dupę
    Jawą 350, która miała 17 osi wbite w dowód rejestracyjny :]

    L.

  • 12. Data: 2013-10-28 23:28:10
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-10-28 22:22, Lisciasty pisze:

    > Urzędasy są zdolne do wyprodukowania dowolnej bzdury, ja swego czasu woziłem dupę
    Jawą 350, która miała 17 osi wbite w dowód rejestracyjny :]

    jak?! :D

  • 13. Data: 2013-10-29 08:26:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 28 Oct 2013 20:46:28 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):

    > No bo taka definicja :-)
    > Możliwe że po prostu przeoczenie.

    Raczej nie.
    Moze po prostu nie ma potrzeby - nie ucieknie, stoi za nim duze
    miasto, zreszta jak widac - ma ubezpieczenie, choc dobrowolne.

    J.

  • 14. Data: 2013-10-29 11:16:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.10.2013 22:22, Lisciasty pisze:

    > Urzędasy są zdolne do wyprodukowania dowolnej bzdury,
    > ja swego czasu woziłem dupę Jawą 350, która miała
    > 17 osi wbite w dowód rejestracyjny :]

    Cóż, zarówno mój samochód i jak i mów motocykl mają "masę własną" równą
    0kg. Ale jakiś słabowity jestem - unieść mi je ciężko ;)

    PS: zawijaj wiersze.

  • 15. Data: 2013-10-29 18:08:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-10-28 23:28, PlaMa wrote:

    > jak?! :D

    Wszystkie łożyska policzyli;)

    Shrek.

  • 16. Data: 2013-10-29 21:34:21
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Raczej nie.
    > Moze po prostu nie ma potrzeby - nie ucieknie, stoi za nim duze
    > miasto,

    W jakim sensie ? Miasto płaci za kursy przewoźnikowi. Przewoźnik przewozi.
    Jak pomyli się i narobi szkody to miasta to nie obchodzi.

    > zreszta jak widac - ma ubezpieczenie, choc dobrowolne.

    No i właśnie nie sprawdza się to zabezpieczenie.

  • 17. Data: 2013-11-07 03:00:01
    Od: Doman <b...@g...ru>

    > Cóż, zarówno mój samochód i jak i mów motocykl mają "masę własną" równą
    > 0kg. Ale jakiś słabowity jestem - unieść mi je ciężko ;)

    Łatwiej spryskać ochroniarza gazem bandyto.