  • Data: 2011-01-26 13:45:07
    Temat: Re: Toyota - ktoś u góry naprawdę ich nie lubi...
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 26/01/2011 12:41, kamil wrote:

    > Swietne przyklady na to, ze diesel pali mniej od benzyny. Tylko co to ma
    > wspolnego z tematem?

    Najekonomiczniejszy desel z C3:

    http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/411769.h
    tml

    Srednia 4.79.

    Tutaj najekonomiczniejszy Prius:

    http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/272462.h
    tml

    Srednia 3.52.

    Kupujac hybryde trzeba zdawac sobie sprawe z jej ograniczen i wiedziec,
    czy na pewno jest potrzebna. W pewnych warunkach bedzie ekonomiczniejsza
    od tych twoich Diesli, w innych bedzie bardziej paliwozerna.

    Zasada dokladnie taka sama, jak z wyborem dowolnego innego urzadzenia.
    Niektorzy to rozumieja, kupuja Priusa swiadomie i ciesza sie spalaniem
    3.5 litra z benzynowego silnika. Inni naczytaja sie glupot i sa
    zawiedzeni, bo jezdza hybryda w warunkach, ktore nie sa dla niej
    optymalne. Jeszcze inni nie mieli, nie jezdzili, ale pieprza w usenecie.

    Kazdemy wedlug potrzeb. ;)

    Kamil