  • Data: 2011-01-27 01:18:14
    Temat: Re: Toyota - ktoś u góry naprawdę ich nie lubi...
    Od: HeniekMogiłko <h...@h...he> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 26 Jan 2011 12:59:25 +0000, kamil napisał(a):

> [...]
    tml

    tml

    > Patrz - potwierdziles to, co napisalem przed chwila. Ze Hybryda jest
    > lepsza w miescie, a Diesel w trasie.

    Wiesz w mieście to bezkonkurencyjny jest tramwaj, metro czy inny
    autobus.
    Weź jeszcze pod uwagę cene takiego priusa vs klasyczny wózek.

    Mowisz o propagowaniu idei. Tylko żeby nie skończyło sie to tak w DE, że
    analogicznie ludzie zaczną kupować "kule grzewcze", a nie
    "energooszczędne świetlówk"i ;-)

    --
    Heniek