-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: J.F. <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Toyota - kto? u góry naprawdę ich nie lubi...
Date: Wed, 26 Jan 2011 11:35:14 +0100
Organization: -
Lines: 21
Message-ID: <2...@4...com>
References: <1...@l...institute.com>
<7...@l...googlegroups.com>
<4d3d4e09$1@news.home.net.pl>
<d...@l...googlegroups.com>
<ihm8hl$1soi$1@news2.ipartners.pl>
<t...@4...com>
<ihoro4$57i$1@news2.ipartners.pl>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1296038104 5478 82.143.187.50 (26 Jan 2011 10:35:04 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 26 Jan 2011 10:35:04 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2345524
[ ukryj nagłówki ]On Wed, 26 Jan 2011 11:07:00 +0100, Jakub Witkowski wrote:
>W dniu 2011-01-25 11:45, J.F. pisze:
>>> Ale jakiej ropy? Lekkiej, cięzkiej? Wenezuelskiej, syberyjskiej,
bliskowschodniej?
>> A co to ma za znaczenie - to sie crackuje, reformuje, przerabia.
>
>Czyli pisanie że obecnie "z baryłki uzyskuje się 68l benz. i 34 litry ON"
>nie ma sensu, bo nie jest to żadna prawda uniwersalna dla baryłki ropy,
>tylko wynik obecnego zapotrzebowania, zgodnie z którym się tę ropę
>odpowiednio crackuje i reformuje itd. żeby wyszło to co chcemy...?
Byc moze jest to jakas prawda podstawowa, tzn dla czystej destylacji,
dla ktorejs ropy, tylko potem np. powstaje jeszcze iles kg asfaltu,
ktory moze jest cennym materialem, a moze uciazliwym odpadem ktory z
przyjemnoscia i zyskiem sie crackuje.
Przerabianie benzyny w ON czy odwrotnie to juz niestety wiaze sie z
dodatkowymi kosztami/zuzyciem surowca, wiec moze nie jest ta prawda
podstawowa az taka nieuzyteczne ..
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.01.11 12:32 kamil
- 26.01.11 12:34 Jakub Witkowski
- 26.01.11 12:49 Waldek Godel
- 26.01.11 12:51 kamil
- 26.01.11 12:55 Waldek Godel
- 26.01.11 13:00 kamil
- 26.01.11 13:17 Waldek Godel
- 26.01.11 13:20 kamil
- 26.01.11 13:27 Waldek Godel
- 26.01.11 13:30 kamil
- 26.01.11 13:33 Waldek Godel
- 26.01.11 13:36 kamil
- 26.01.11 13:39 Waldek Godel
- 26.01.11 13:40 Waldek Godel
- 26.01.11 13:41 kamil
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=