  • Data: 2011-01-26 13:00:23
    Temat: Re: Toyota - ktoś u góry naprawdę ich nie lubi...
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 26/01/2011 11:55, Waldek Godel wrote:

    > Faktem jest, że większość aut wozi jedną albo dwie osoby.
    > A co do dorabiania - widziałem taki film, że ludzie dorobili porsche
    > pedały. To jest dopiero ekologiczne!!

    Na tym akurat porsche do pedalow dorobili. ;)

    Na Priusa trzeba patrzec troche dalej, niz wlasna dupa po prostu. Prius
    to nie jest rozwiazanie problemow energetycznych ludzkosci. Ale zobacz
    tylko, jaki mamy boom hybryd i calkiem udanych samochodow elektrycznych
    (tesla chocby), ktory mial szanse rozwinac sie dzieki temu, ze szerokiej
    publicznosci podsunieto te technologie malymi krokami? Pierwszym waznym
    byl wlasnie Prius i trudno odmowic mu popularyzowania paliw alternatywnych.

    Gdyby 35 lat temu IBM nie wprowadzil na rynek modelu 5100 wazacego 24kg
    i kosztujacego tyle, co dwa samochody, dzisiaj nie mialbys laptopa
    pracujacego 10 godzin na malutkiej baterii ani filmow HD w komorce.

    Kamil