-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartne
rs.pl!not-for-mail
From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Toyota - kto? u góry naprawdę ich nie lubi...
Date: Wed, 26 Jan 2011 11:07:00 +0100
Organization: GTS Energis
Lines: 19
Message-ID: <ihoro4$57i$1@news2.ipartners.pl>
References: <1...@l...institute.com>
<7...@l...googlegroups.com>
<4d3d4e09$1@news.home.net.pl>
<d...@l...googlegroups.com>
<ihm8hl$1soi$1@news2.ipartners.pl>
<t...@4...com>
NNTP-Posting-Host: nanajuushi.ipartners.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news2.ipartners.pl 1296036420 5362 157.25.157.219 (26 Jan 2011 10:07:00 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: 26 Jan 2011 10:07:00 GMT
In-Reply-To: <t...@4...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.7
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2345515
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-01-25 11:45, J.F. pisze:
> On Tue, 25 Jan 2011 11:27:01 +0100, Jakub Witkowski wrote:
>> W dniu 2011-01-25 04:40, JAM pisze:
>>> Z jednej barykli ropy naftowej uzyskuje sie w czasie przerobki w
>>> rafinerii 68 litrow benzyny i zaledwie 34 litry oleju napedowego.
>>
>> Ale jakiej ropy? Lekkiej, cięzkiej? Wenezuelskiej, syberyjskiej, bliskowschodniej?
>
> A co to ma za znaczenie - to sie crackuje, reformuje, przerabia.
Czyli pisanie że obecnie "z baryłki uzyskuje się 68l benz. i 34 litry ON"
nie ma sensu, bo nie jest to żadna prawda uniwersalna dla baryłki ropy,
tylko wynik obecnego zapotrzebowania, zgodnie z którym się tę ropę
odpowiednio crackuje i reformuje itd. żeby wyszło to co chcemy...?
--
Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.01.11 11:35 J.F.
- 26.01.11 12:32 kamil
- 26.01.11 12:34 Jakub Witkowski
- 26.01.11 12:49 Waldek Godel
- 26.01.11 12:51 kamil
- 26.01.11 12:55 Waldek Godel
- 26.01.11 13:00 kamil
- 26.01.11 13:17 Waldek Godel
- 26.01.11 13:20 kamil
- 26.01.11 13:27 Waldek Godel
- 26.01.11 13:30 kamil
- 26.01.11 13:33 Waldek Godel
- 26.01.11 13:36 kamil
- 26.01.11 13:39 Waldek Godel
- 26.01.11 13:40 Waldek Godel
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=