    From: "kamil" <k...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Toyota Prius
    Date: Mon, 24 May 2010 12:04:41 +0100

    "RadekNet" <r...@r...com> wrote in message
    news:ht6dqf$ojo$1@news.onet.pl...

    > Roznica w taxie miedzy Priusem a Octavia to ok. 250e rocznie. Duzo, nie
    > duzo - lepiej miec niz nie miec.

    Rozejrzyj sie za czyms malym tax exempt moze?

    > Ubezpieczenie zakladam podobne (chociaz nie mam pojecia co to ta 7 grupa,
    > o ktorej piszesz - nigdy sie z tym nie spotkalem), wiec ten aspekt
    > pomijam.

    Samochody sa zaklasyfikowane do grup - w ramach tej samej skladki beda
    bardzo zblizone.

    > Spalanie...1.9tdi w zakorkowanym mniescie spali mniej niz hybryda? Testy
    > mowia cos dokladnie innego a Sharan 2.0 bierze grubo ponad 15l/100km.

    Zabral bym tego Sharana na przeglad, moje Subaru 2.0 turbo pali w
    zakorkowanym miescie w granicach 14l (przy spokojnej jezdzie, szybko w
    korkach i tak nie da rady).

    > Szybkosc...i tak wiecej niz 120 nie wolno wiec nie ma o czym mowic ;)

    Ale wlaczanie sie do ruchu na autostradzie bywa niewesole, kiedy do tych 120
    musisz sie dwie minuty rozpedzac. ;)

    > Wygoda - musze sie wybrac na testy to pogadamy. Moze lepiej Priusa do
    > Golfa porownywac?

    Priusem nie jezdzilem co prawda, ale firmowy Golf V to bylo dosc mile auto
    pare lat temu. Nie wiem czy kupilbym za wlasne pieniadze, porywac nie
    porywalo ale po prostu solidne wozidlo bez jakichs wielkich wad.

    Pozdarwiam
    Kamil