  • 1. Data: 2011-01-07 21:47:31
    Temat: Towar macany należy do macanta...
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    No więc wybrałem się dzisiaj do salonu Play, aby wyjaśnić niektóre zapisy
    regulaminowe przed rychłym już podpisaniem recyrografu. Towarzyszyła mi
    małżonka, żywo zainteresowana aparatem, jaki mam zamiar dobrać sobie (czyli
    jej) do wybranej sobie (czyli mnie) taryfy. Salon w Złotych Tarasach (rzecz
    się dzieje w Warszawie), w którym zazwyczaj dokonuję wszelkich operacji,
    okazał się być zamknięty z powodu inwentaryzacja (do 15.01.2011 jakby co). W
    najbliższym salonie w Alejach ja zajęliśmy się tym, co lubimy najbardziej.
    Czyli ja konwersacją z konsultantką, z żona macaniem. Konkretnie Samsunga
    723. Ponieważ atrapa jest tylko atrapą, żona zażyczyła sobie okazania żywego
    egzemplarza. Jakież było nasze zdumienie, gdy miła pani poinformowała nas,
    iż - cytuję z pamięci: "telefonów z Androidem i Bada nie włączamy przed
    zakupem, bo one sobie ściągają ustawienia i nikt takiego egzemplarza nie
    chce później kupić". Czyli pomacać można, ale włączyć i wypróbować już nie.
    Czy ktoś się spotkał z takim podejściem w salonie Play lub innego operatora
    do kwestii macania aparatów z Androidem lub Bada? Czy to tylko lokalny
    folklor? Tym bardziej, że przed świętami w salonie w ZT żona wymacała na
    wszystkie strony żywego SE X8, którego przytargał z zaplecza i włączył
    tamtejszy sprzedawca.

    JoteR

  • 2. Data: 2011-01-07 22:05:41
    Temat: Re: Towar macany należy do macanta...
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    JoteR pisze:
    > "telefonów z Androidem i Bada nie włączamy przed
    > zakupem, bo one sobie ściągają ustawienia (....)

    Ty taki "gieroj" na grupie i nie zadałeś pytania skąd sciagają jak im
    sie sima nie wetknie i wifi nie udostępni?

    ToMasz

  • 3. Data: 2011-01-07 22:11:35
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    JoteR pisze tak:

> [...]
    > iż - cytuję z pamięci: "telefonów z Androidem i Bada nie włączamy
    > przed zakupem, bo one sobie ściągają ustawienia i nikt takiego

    Przecież mogliby wstawić do salonu klatkę Faradaya gdyby im naprawdę
    zależało na kliencie. Gdy nie ma klientów mogliby sobie poskakać wniej
    ze ściany na scianę dla zdrowia i byłby pełny cyrk :)

    --
    Piotr

  • 4. Data: 2011-01-07 22:26:58
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 07 Jan 2011 23:05:41 +0100, ToMasz napisał(a):

    > Ty taki "gieroj" na grupie i nie zadałeś pytania skąd sciagają jak im
    > sie sima nie wetknie i wifi nie udostępni?

    tylko co sobie wtedy pomaca? Wizarda ustawień?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Apple daje multitasking tylko wtedy gdy dziala on rewelacyjnie a wiec 3GS

  • 5. Data: 2011-01-07 22:36:19
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ToMasz" napisał:

    > Ty taki "gieroj" na grupie i nie zadałeś pytania skąd sciagają
    > jak im sie sima nie wetknie i wifi nie udostępni?

    Miła pani nie wdawała się w takie szczegóły - jej tarczą była "polityka
    firmy". Zapytam o szczegóły tej polityki "swojego" konsultanta, jak już
    otworzą 'mój" salon. Być może z uwagi na przedświąteczny "ciąg" na SE X8
    mieli jeden rozdziewiczony egzemplarz, przy Samsungu póki co im się nie
    opłaca?
    Ale ToMaszu - zawiodłem się na Tobie. Ani śladu próby przekonania mnie, żeby
    nic nie podpisywać i przejść na prepaid a telefon kupić na (za
    przeproszeniem) Allegro? Panta rhei...

    JoteR

  • 6. Data: 2011-01-07 22:43:24
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    > "telefonów z Androidem i Bada nie włączamy przed zakupem, bo one sobie
    > ściągają ustawienia i nikt takiego egzemplarza nie chce później kupić".
    > Czyli pomacać można, ale włączyć i wypróbować już nie.

    A co za problem w pokazowym egzemplarzu zrobić z czasem hard reset?

  • 7. Data: 2011-01-08 09:58:30
    Od: "Dremka" <d...@z...gazeta.pl>

    Rabbit McCroolick <b...@w...pl> napisal:

    > A co za problem w pokazowym egzemplarzu zrobić z czasem hard reset?

    Cza umieć, a przy wszędobylskim cięciu kosztów, te umiejętności w salonie
    wcale nie są takie oczywiste ;)

    --
    pozdrowienia
    dremka

  • 8. Data: 2011-01-08 10:01:28
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 7 Jan 2011 22:47:31 +0100, JoteR napisał(a):

> [...]
    > Czy ktoś się spotkał z takim podejściem w salonie Play lub innego operatora
    > do kwestii macania aparatów z Androidem lub Bada?

    Nie. W salonie Playa konsultant dał mi na prawie pół godziny do pobawienia
    się HTC Desire - co prawda bez włożonej karty, ale do oceny telefonu
    wystarczyło lokalne wifi.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 9. Data: 2011-01-08 14:04:44
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    PiteR napisa?(a):

    > Przecież mogliby wstawić do salonu klatkę Faradaya gdyby im naprawdę
    > zależało na kliencie.

    Im zależy na forsie klienta ;)

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 10. Data: 2011-01-08 14:41:27
    Od: Ra <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-07 22:47, JoteR pisze:

> [...]
    > lokalny folklor? Tym bardziej, że przed świętami w salonie w ZT żona
    > wymacała na wszystkie strony żywego SE X8, którego przytargał z zaplecza

    ale inny klienta np ja nie chce potem kupić używanego i macanego
    telefonu. Ślady używania widać. Jakbym chciał kupić używany to bym kupił
    na allegro. Po za tym przy pierwszym uruchomienia odpala się np jakiś
    tutorial, sklep musi mieć wszystkie możliwe zasilacze, pracownik przy
    składaniu może uszkodzić, zarysować klapkę - kto będzie za to zapłaci ?
    ostatnio kupiłeś jakąś grę w saturnie i płytka była delikatnie
    porysowana imho byłą używana bo zapomniałem ża pracownicy mają prawo
    sobie brać do domu gry i filmy. po to m.in. się płąci więcej za nowość
    żeby być tym pierwszym który rozpakowuje czy to telefon czy płytkę