  • 1. Data: 2011-01-08 12:41:33
    Temat: Automatyczne ustawienia email
    Od: ark_fx <a...@g...pl>

    Witam,
    pamieta ktoś z forumowiczów może namiar na strone gdzie można
    automatycznie wysłac do telefonu gotową konfiguracje email do telefonu ?
    Dokładniej chodzi o sieć PLUS i poczte GMail.
    Miałem kiedyś taka własnie strone można tam było wysyłać ustawienia
    właśnie do roznych emaili i MMS,gprs itp. ale szukam od godziny i
    znaleźć nie moge.

    Pozdrawiam...

  • 2. Data: 2011-01-08 14:35:29
    Temat: Re: Automatyczne ustawienia email
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 01/08/2011 01:41 PM, ark_fx wrote:
> [...]
    > Miałem kiedyś taka własnie strone można tam było wysyłać ustawienia
    > właśnie do roznych emaili i MMS,gprs itp. ale szukam od godziny i

    Zdążyłbyś już parę razy ustawić ręcznie...

    M.

  • 3. Data: 2011-01-08 16:30:31
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    Użytkownik "ark_fx" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Miałem kiedyś taka własnie strone można tam było wysyłać ustawienia
    > właśnie do roznych emaili i MMS,gprs itp. ale szukam od godziny i znaleźć

    Na stronie plusa.
    http://www.plus.pl/oferta_indywidualna/plus_abonamen
    t/telefony/konfiguruj_telefon_przez_internet/

  • 4. Data: 2011-01-09 10:14:25
    Od: ark_fx <a...@g...pl>

    No właśnie musze to wysłać osobie która sama tego nie zrobi.
    Na tym konfiguratorze ze strony plusa nie ma gotowej opcji na poczte
    Gmail , czy to bedzie opcja IMAP4 ? Czy POP3 ?

  • 5. Data: 2011-01-09 10:18:10
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 09 Jan 2011 11:14:25 +0100, ark_fx napisał(a):

    > No właśnie musze to wysłać osobie która sama tego nie zrobi.
    > Na tym konfiguratorze ze strony plusa nie ma gotowej opcji na poczte
    > Gmail , czy to bedzie opcja IMAP4 ? Czy POP3 ?

    Odpowiadamy POD cytatem, cytat się przycina.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 6. Data: 2011-01-09 13:40:01
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 01/09/2011 11:14 AM, ark_fx wrote:
    > No właśnie musze to wysłać osobie która sama tego nie zrobi.
    > Na tym konfiguratorze ze strony plusa nie ma gotowej opcji na poczte
    > Gmail , czy to bedzie opcja IMAP4 ? Czy POP3 ?

    Zaproponuj temu człowiekowi przejście się do kogoś kto odróżnia i
    potrafi powiedziec która opcja dla uzytkownika lepsza. Bo sam jak widze
    nie wytłumaczysz.

    M.

  • 7. Data: 2011-01-10 23:18:02
    Od: ark_fx <a...@g...pl>

    > Zaproponuj temu człowiekowi przejście się do kogoś kto odróżnia i
    > potrafi powiedziec która opcja dla uzytkownika lepsza. Bo sam jak widze
    > nie wytłumaczysz.
    >
    > M.

    Jesteś niepomocny :)

  • 8. Data: 2011-01-11 00:03:46
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 01/11/2011 12:18 AM, ark_fx wrote:

    > Jesteś niepomocny :)
    Zabawa w techniczny głuchy telefon nie prowadzi do niczego dobrego. A Ty
    wykazujesz sie nawet brakiem chęci do wyszukania czy Gmaila należy
    używac przez IMAP czy POP. Nie spodziewam się zatem zdolności
    przedstawienia temu użytkownikowi zalet i wad jednego i drugiego...

    M.