  • 11. Data: 2011-01-08 14:42:45
    Temat: Re: Towar macany należy do macanta...
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    JoteR pisze:
    > "ToMasz" napisał:

    > Ale ToMaszu - zawiodłem się na Tobie. Ani śladu próby przekonania mnie,
    > żeby nic nie podpisywać i przejść na prepaid a telefon kupić na (za
    > przeproszeniem) Allegro? Panta rhei...
    widzisz? ludzie sie zmieniają. chyba ze ktoś jest trolem to nie.

    ToMasz

  • 12. Data: 2011-01-08 15:06:37
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Ra pisze:
    > ale inny klienta np ja nie chce potem kupić używanego i macanego
    > telefonu. Ślady używania widać. (...)

    sraty pierdaty. Kto jak kto ale operator mógł by sie "szarpnąć" i
    wystawić jeden model na salon do macania, nawet jak by go miał "dać" za
    pół ceny swojemu pracownikowi.

    JAk wchodzisz do sklepu to pytasz: "czy u Was mogę zwrócić kupiony towar
    w przeciągu 3 dni?" odpowiedź "tak" (na perwnych warunkach) dostaniesz
    w wiekszości dużych sieci handlowych. u nich nic nie kupuj, moze być macane.

    ToMasz

  • 13. Data: 2011-01-08 15:31:43
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Ra" napisał:

    > np ja nie chce potem kupić używanego i macanego telefonu.

    Ale sam byś pomacał przed zakupem? ;->

    JoteR

  • 14. Data: 2011-01-08 15:45:01
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ToMasz" napisał:

    > JAk wchodzisz do sklepu to pytasz: "czy u Was mogę zwrócić kupiony towar
    > w przeciągu 3 dni?" odpowiedź "tak" (na perwnych warunkach) dostaniesz
    > w wiekszości dużych sieci handlowych.

    A właśnie, zapytałem owej miłej pani, co w przypadku zakupu przez Internet i
    ewentualnego odstąpienia od umowy w ustawowym terminie. Pani jak
    najpoważniej mnie zapewniła, że w takim przypadku należy zwrócić telefon bez
    śladów użytkowania, przy czym owym śladem jest również fakt włączenia i
    spersonalizowania aparatu. Pytanie o "ramy zwykłego zarządu" pominęła
    dyskretnym milczeniem ;-) To chyba jednak lokalny folklor był, zwłaszcza że
    jak teraz sprawdziłem, to był jednak salon Germanosa, czego na pierwszy i
    drugi rzut oka nie było widać.

    JoteR

  • 15. Data: 2011-01-08 15:50:02
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 08-01-2011 o 16:06:37 ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> napisał(a):

    > sraty pierdaty. Kto jak kto ale operator mógł by sie "szarpnąć" i
    > wystawić jeden model na salon do macania, nawet jak by go miał "dać" za
    > pół ceny swojemu pracownikowi.

    Dokładnie. I nie tylko sam operator, a na spółkę z producentem. Tym
    bardziej że sprzedawcy maja fukus na jakieś modele itd. Z drugiej strony,
    zaopatrzyć wszystkich dealerów w komplet telefonów do macania, jest to
    olbrzymi koszt. Ale jeżeli operatora faktycznie na to "nie stać", powinien
    to być w takim razie bonus tylko dla najlepszych dealerów.

    PS.
    Zadziwiają mnie użalania i pretensje ludzi, że takie okoliczności rodzą
    możliwość kupna towaru używanego. To strona uczciwości sprzedawcy. Jak go
    stać, ma możliwości, itp, to wprowadza taką opcję, jak nie to nie. A nie
    taka możliwość jest be i niedobra.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 16. Data: 2011-01-08 18:28:25
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 08 Jan 2011 16:50:02 +0100, Piotr M wrote:

    >Dokładnie. I nie tylko sam operator, a na spółkę z producentem. Tym

    Tych salonow jest kupa, a nowe modele bywaja drogie.

    Poza tym nie po to wydajemy miliony na reklame, zeby klient macal
    towar przed zakupem.

> [...]
    >stać, ma możliwości, itp, to wprowadza taką opcję, jak nie to nie. A nie

    Jak to sobie wyobrazasz ?
    Przychodzi klient, placi 1000zl, przychodzi na drugi dzien, oddaje
    towar, dostaje 1000zl, a sklep co .. ma wystawic towar za 1000, 990,
    900, 800 ?

    A kupisz taki za 1000zl, wklepujesz tajny kod .. no tak, ten telefon
    przepracowal juz 8h i rozmawiano z niego 15 minut.
    Myslisz OK, czy piszesz na grupe "nie kupujcie w XXX, oszusci,
    sprzedali mi uzywany telefon" ?

    J.

  • 17. Data: 2011-01-08 20:42:29
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 08-01-2011 o 19:28:25 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Tych salonow jest kupa, a nowe modele bywaja drogie.
    >
    > Poza tym nie po to wydajemy miliony na reklame, zeby klient macal
    > towar przed zakupem.

    Wole wydać na to aby sobie macać, tym bardziej że reklam nie oglądam,
    przynajmniej tych TV

    > Jak to sobie wyobrazasz ?
    > Przychodzi klient, placi 1000zl, przychodzi na drugi dzien, oddaje
    > towar, dostaje 1000zl, a sklep co .. ma wystawic towar za 1000, 990,
    > 900, 800 ?

    :)
    Normalnie sobie wyobrażam i nie są to wyobrażenia, a obserwacja z rynku i
    to co już od dawna istnieje. A jak myślisz, gdzie trafia np w Anglii czy
    Niemczech towar powystawowy?

    > A kupisz taki za 1000zl, wklepujesz tajny kod .. no tak, ten telefon
    > przepracowal juz 8h i rozmawiano z niego 15 minut.
    > Myslisz OK, czy piszesz na grupe "nie kupujcie w XXX, oszusci,
    > sprzedali mi uzywany telefon" ?

    Jak ktoś ma jakiś problem bo kupił używany telefon a miał być nowy, udaje
    się z reklamacją tam gdzie go kupił, co mam Ci napisać. Jak go to
    spotkało, to może jeszcze się podzielić tym publicznie, aby nie darować
    nieuczciwemu sprzedawcy, przestrzec innych, itd. Ale co ma do tego to, że
    sprzedawcy oferują macanie towarów i przyjmowanie ich z powrotem. Taki
    towar idzie w dystrybucję taką, gdzie powinien i wszyscy są zadowoleni,
    ba, wszyscy zyskują. Uczciwość sprzedawców nie ma nic do tego.

  • 18. Data: 2011-01-08 21:22:45
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 08 Jan 2011 21:42:29 +0100, Piotr M wrote:

> [...]
    >to co już od dawna istnieje. A jak myślisz, gdzie trafia np w Anglii czy

    Powystawowy to powystawowy. Jedna sztuka. A gdzie trafiaja zwroty od
    klientow ?

    J.

  • 19. Data: 2011-01-08 23:25:11
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 08-01-2011 o 22:22:45 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Powystawowy to powystawowy. Jedna sztuka. A gdzie trafiaja zwroty od
    > klientow ?

    Są do tego odpowiednie kanały i bardzo dobrze. Wszystkim to się opłaca.
    Inaczej system by nie istniał. A istnieje dlatego, że jest pomyślany z
    głową, a nie że bazuje na nieuczciwości sprzedawców.

    Istnieją outlety, refurbished, itd. Jak widać sprzedaż detaliczna jest
    bardziej rozwinięta jak nam się wydaje.

  • 20. Data: 2011-01-09 01:52:28
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-07 22:47, JoteR pisze:
> [...]
    > iż - cytuję z pamięci: "telefonów z Androidem i Bada nie włączamy przed
    > zakupem, bo one sobie ściągają ustawienia i nikt takiego egzemplarza nie
    > chce później kupić". Czyli pomacać można, ale włączyć i wypróbować już nie.
    > Czy ktoś się spotkał z takim podejściem w salonie Play lub innego operatora
    > do kwestii macania aparatów z Androidem lub Bada? Czy to tylko lokalny
    > folklor? Tym bardziej, że przed świętami w salonie w ZT żona wymacała na
    > wszystkie strony żywego SE X8, którego przytargał z zaplecza i włączył

    Ja bym pojechała na PL. Konstytucji.

    --
    animka