    From: "JoteR" <j...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Towar macany należy do macanta...
    Date: Fri, 7 Jan 2011 22:47:31 +0100

    No więc wybrałem się dzisiaj do salonu Play, aby wyjaśnić niektóre zapisy
    regulaminowe przed rychłym już podpisaniem recyrografu. Towarzyszyła mi
    małżonka, żywo zainteresowana aparatem, jaki mam zamiar dobrać sobie (czyli
    jej) do wybranej sobie (czyli mnie) taryfy. Salon w Złotych Tarasach (rzecz
    się dzieje w Warszawie), w którym zazwyczaj dokonuję wszelkich operacji,
    okazał się być zamknięty z powodu inwentaryzacja (do 15.01.2011 jakby co). W
    najbliższym salonie w Alejach ja zajęliśmy się tym, co lubimy najbardziej.
    Czyli ja konwersacją z konsultantką, z żona macaniem. Konkretnie Samsunga
    723. Ponieważ atrapa jest tylko atrapą, żona zażyczyła sobie okazania żywego
    egzemplarza. Jakież było nasze zdumienie, gdy miła pani poinformowała nas,
    iż - cytuję z pamięci: "telefonów z Androidem i Bada nie włączamy przed
    zakupem, bo one sobie ściągają ustawienia i nikt takiego egzemplarza nie
    chce później kupić". Czyli pomacać można, ale włączyć i wypróbować już nie.
    Czy ktoś się spotkał z takim podejściem w salonie Play lub innego operatora
    do kwestii macania aparatów z Androidem lub Bada? Czy to tylko lokalny
    folklor? Tym bardziej, że przed świętami w salonie w ZT żona wymacała na
    wszystkie strony żywego SE X8, którego przytargał z zaplecza i włączył
    tamtejszy sprzedawca.

    JoteR