  • 1. Data: 2011-07-15 00:22:34
    Temat: Toshiba Tectra
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>

    Może ktoś się spotkał z takim zjawiskiem. Wskaźnik myszy od czasu do czasu
    zaczyna żyć własnym życiem. Nie jest to chyba uszkodzenie tego czegoś po czym
    się jeździ palcem, bo podłączenie myszy nie rozwiązuje problemu. Reset czasami
    pomaga a czasami nie. Avast nie pokazuje żadnych wirusów itp. Co się mogło
    uwalić i jak to naprawić?

  • 2. Data: 2011-07-15 00:35:54
    Temat: Re: Toshiba Tectra
    Od: "Artur Miller" <b...@m...com>

    Użytkownik "kogutek" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czasami
    > pomaga a czasami nie. Avast nie pokazuje żadnych wirusów itp. Co się mogło

    nie masz gdzies telefonu komórkowego w pobliżu ? i spróbuj zmniejszyć
    czułość touchpada ...

    @

  • 3. Data: 2011-07-15 00:54:31
    Od: shg <s...@g...com>

    On Jul 15, 2:22 am, "kogutek" <s...@N...gazeta.pl> wrote:
    > Nie jest to chyba uszkodzenie tego czegoś po czym
    > się jeździ palcem, bo podłączenie myszy nie rozwiązuje problemu. Reset czasami
    > pomaga a czasami nie.

    A czy podłączenie myszy wyłącza taczpadło?, bo u mnie nie wyłącza, ale
    można to zrobić ręcznie (Fn + coś tam).

  • 4. Data: 2011-07-15 07:08:03
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik kogutek napisał:
> [...]
    > pomaga a czasami nie. Avast nie pokazuje żadnych wirusów itp. Co się mogło

    Jak naprawić, to nie wiem ale u mnie w pracy były laptopy (bodaj IBM),
    gdzie wystarczyło na chwilę odłączyć zasilanie sieciowe. Kursor się
    uspokajał. Nie wiem dlaczego tak sie działo. Czyste voodoo ....
    Maciek

  • 5. Data: 2011-07-15 07:31:52
    Od: "AS" <N...@p...onet.pl>

> [...]
    > czasami
    > pomaga a czasami nie. Avast nie pokazuje żadnych wirusów itp. Co się mogło

    Mnie też czasem sam skacze po ekranie kursor przy dotyku w Dellu
    sprowadzonym ze stanów, ale tylko gdy jest podłaczony zasilacz. A przyczyna
    to wersja zasilacza bez uziemienia, więc kondensaory filtujące napięcie
    sieciowe robią swoje - masa laptopa nie jest tym samym co potencjał ziemi
    (człowieka).

  • 6. Data: 2011-07-15 09:05:31
    Od: bobofrut <r...@g...com>

    A może ktoś podłączył się do laptopa poprzez VNC i podgląda sobie
    pulpit i od czasu do czasu ruszy kursorem...?

  • 7. Data: 2011-07-15 11:37:36
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    Artur Miller <b...@m...com> napisał(a):

    > Użytkownik "kogutek" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > nie masz gdzies telefonu komórkowego w pobliżu ? i spróbuj zmniejszyć
    > czułość touchpada ...
    >
    > @

    Dzisiaj włączyłem i na razie działa. Telefon komórkowy blisko bo net z niego
    biorę. Wczoraj też leżał blisko. Czary jakieś czy co?

  • 8. Data: 2011-07-15 11:39:11
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    shg <s...@g...com> napisał(a):

    > .. Reset czasami
    >
    > A czy pod=B3=B1czenie myszy wy=B3=B1cza taczpad=B3o?, bo u mnie nie wy=B3=
    > =B1cza, ale
    > mo=BFna to zrobi=E6 r=EAcznie (Fn + co=B6 tam).
    Mysza nie wyłącza toczpadaki.

  • 9. Data: 2011-07-15 11:41:12
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    AS <N...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > to wersja zasilacza bez uziemienia, więc kondensaory filtujące napięcie
    > sieciowe robią swoje - masa laptopa nie jest tym samym co potencjał ziemi

    Sprawdzę jak zacznie skakać. Dzięki bo na logikę może być jak piszesz.

  • 10. Data: 2011-07-15 12:01:17
    Od: Tom <t...@n...spam.invalid>

    On 15/07/2011 9:37 PM, kogutek wrote:

    > Dzisiaj włączyłem i na razie działa. Telefon komórkowy blisko bo net z niego
    > biorę. Wczoraj też leżał blisko. Czary jakieś czy co?

    Mam netbook z Bluetooth i bezprzewodowa myszke tez na BT. Czesto kursor wyprawial
    dziwne rzeczy jak moja Nokia byla blisko (oczywiscie BT wlaczony w telefonie).
    Wynosilem komorke do drugiego pokoju albo wylaczalem BT i byl spokoj. Niedawno
    zmienilem komorke na Nexus S i jak dotad nie wtraca sie... Moze masz cos podobnego.

    Tomek