  • 11. Data: 2011-07-15 13:42:08
    Temat: Re: Toshiba Tectra
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    U mnie bylo tak samo, ale juz laptop umarl..
    A mialem M4, fajny byl:(

  • 12. Data: 2011-07-16 00:17:04
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    Tom <t...@n...spam.invalid> napisał(a):

    > iego
    > >

    > Mam netbook z Bluetooth i bezprzewodowa myszke tez na BT. Czesto kursor wyprawi
    > al dziwne rzeczy jak moja Nokia byla blisko (oczywiscie BT wlaczony w telefonie
    > ). Wynosilem komorke do drugiego pokoju albo wylaczalem BT i byl spokoj. Niedaw
    > no zmienilem komorke na Nexus S i jak dotad nie wtraca sie... Moze masz cos pod
    > obnego.
    >
    > Tomek
    Dzisiaj przez kilka godzin działa poprawnie. To moja druga Toshiba.
    W`poprzedniej zdechła matryca i się okazało że nowa kosztuje prawie tyle co
    używana Tectra. To sobie Tectrę kupiłem. Praktycznie sztuka nówka. Bateria
    trzyma ok godziny. Wydaje mi się ze Toshiba robi dobre komputery. Nie ma w
    nich wodotrysków ale za to są bardzo stabilne. Wymyłem wczoraj bardzo
    dokładnie płytkę bo używałem komputera i jadłem kurczaka i to jakoś tak w tym
    czasie się zrobiło. Może tłuszcz był powodem.

  • 13. Data: 2011-07-16 00:21:05
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    bobofrut <r...@g...com> napisał(a):

    > A mo=BFe kto=B6 pod=B3=B1czy=B3 si=EA do laptopa poprzez VNC i podgl=B1da s=
    > obie
    > pulpit i od czasu do czasu ruszy kursorem...?
    To nie wyglądało na celowe działanie. Kursor uciekał w prawy górny róg.
    Najpierw powoli a z czasem coraz szybciej. Jak podłączyłem myszkę i nią bardzo
    szybko ruszałem to się na chwilę uspokajał i po chwili znowu jechał w prawy
    górny róg. Nie podłączony do netu też tak robił. Na razie się uspokoiło.