  • 1. Data: 2016-03-25 14:14:51
    Temat: Tornad
    Od: Tadeusz Wajda <t...@h...com>

    Jako staly "pytacz", przepraszam, ze na tym forum, ale może ktoś zna przeciętne ceny
    lub widelki, kosztu wymiany oleju silnikowego. Auto nissan patfinger. Gosciu,
    mechanik, majacy dość dobre opinie, wzial ponad 400 zl. Czy to nie za dużo?
    Pzdr
    Tornad

  • 2. Data: 2016-03-25 14:44:55
    Temat: Re: Tornad
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-03-25 o 14:14, Tadeusz Wajda pisze:
    > Jako staly "pytacz"
    Szybciej na pl.misc.samochody dostaniesz odpowiedź.
    A i ruch tam większy.

    Robert

  • 3. Data: 2016-03-25 14:49:04
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 25 marca 2016 14:14:52 UTC+1 użytkownik Tadeusz Wajda napisał:
> [...]
    mechanik, majacy dość dobre opinie, wzial ponad 400 zl. Czy to nie za dużo?

    mobil1 wyjdzie jakies niecale 200zł, do tego filtr. Drugie tyle za 10 minut roboty?
    Niezła przebitka :-)
    Albo wlał jakis kosmicznie drogi olej - też bez sensu.

    b.

  • 4. Data: 2016-03-25 15:48:01
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 25.03.2016 o 14:14, Tadeusz Wajda pisze:
    > Jako staly "pytacz", przepraszam, ze na tym forum, ale może ktoś zna przeciętne
    ceny lub widelki, kosztu wymiany oleju silnikowego.

    Np:
    http://www.pitstop-ams.pl/index.php/cennik

  • 5. Data: 2016-03-25 16:10:12
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Tadeusz Wajda" <t...@h...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > Jako staly "pytacz", przepraszam, ze na tym forum,
    > ale może ktoś zna przeciętne ceny lub widelki,
    > kosztu wymiany oleju silnikowego.
    > Auto nissan patfinger.

    Nie ma takiego, nie PATHFINDER przypadkiem? Bo taki jest i w necie podają,
    jak takiej wymiany oleju dokonać.

    > Gosciu, mechanik, majacy dość dobre opinie,

    Jedzie na tym, jak wzięta wróżka.

    > wzial ponad 400 zl. Czy to nie za dużo?

    Według mnie za dużo. To musi być chyba jakieś znane i markowe ASO, taka
    motoryzacyjna Senbikiya.
    IMO, jeśli już miałby wziąć, to do stówki. No chyba, że musi pół auta
    rozmontować w tym celu. Wtedy wiadomo - wie jak rozebrać, wymienić, jak
    złożyć, to bierze za wiedzę.

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.

  • 6. Data: 2016-03-25 16:29:18
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "t-1" <t...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Np:
    > http://www.pitstop-ams.pl/index.php/cennik

    No jeszcze lepiej, ja dawałem do stówy... Hmm... a może tam wchodził w to
    jeszcze koszt samego oleju?

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.

  • 7. Data: 2016-03-25 16:59:37
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    u mnie esperci po/eu dokręcali korek do wypuszczania oleju młotkiem...

  • 8. Data: 2016-03-25 19:18:41
    Od: Tadeusz Wajda <t...@h...com>

    On Friday, March 25, 2016 at 4:59:41 PM UTC+1, platformowe głupki wrote:
    > u mnie esperci po/eu dokręcali korek do wypuszczania oleju młotkiem...
    Dzieki za opinie i wiadomość. Tym autem zajechałem do wiejskiego mechanika ale
    takiego, ktorego powierzchnia zabudowy wielokrotnie przewyzszala jego umiejetnoisci.
    Wymiana oleju trwala ok 3, słownie trzy godziny, bo gościu oswiadczyl, ze nie mogl
    odkrecdic sruby czyli korka i musial stary olej wysysać, gdyz bal się, ze srube
    urwie. Pochwalilem go za to ale potem w garażu i to chińskim kluczem sam te srube bez
    trudu odkrecilem.
    Olej wygladal na swiezy wiec nie dochodziłem, która srube chciał odkrecac. Nie mniej
    jego wypasiony zakład omijam szerokim lukiem.

    Na Twoje rece skladam Wszystkim serdeczne podziękowania za liczne i rzeczowe
    informacje. Tez mi się tak, jak napisaliście, widzi. Na przyszlosc musze pytac
    mechanika przed a nie potem reklamować cene, po wykonniu roboty.

    Wszystkim Wam, którzy poswieciliscie przedswiateczny czas na wyrażenie swych
    opinii, bardzo dziekuje i jestem pewien, ze dzięki temu dobremu uczynkowi
    będziecie bardziej pewni siebie, odniesiecie duże korzyści towarzyskie i
    doznacie wiele innych przyjemnych odczuc... Co prawda, czytalem kiedyś, ze zle
    uczynki czasem się mszcza a dobre mszcza się zawsze, ale to chyba przesad.
    Pzdr
    (Soec od) Tornad

    PS. Gdyby ktoś nie wierzyl, ze tez się tez troche na motoryzacji znam, i miał
    nieco czasu na pierdoly, to zapraszam na swoja strone tornadosolution.com , na
    której zaprentowalem swój, chyba glupi, pomysl modernizacji predkosciomierza
    samochodowego. Chetnie poczytalbym opinie o tym "wynalazku".

    A przy okazji można poczytać o tornadach, Trojkacie Bermudzkim i kilku innych
    zjawiskach zawiązanych z Teoria Wzglednoasci a nawet dowiedziec się, po co kot
    ma wasy.
    To to nie reklama lecz forma zalu, ze taka fajna strone mam, tyle cikawych rzeczy na
    niej a oglada ja jeden, gora kilku "ludkow" na tydzień.

  • 9. Data: 2016-03-25 20:00:01
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    to i tak nieźle... u mnie chodzą same boty... i po 100 wejść dziennie...

  • 10. Data: 2016-03-25 20:06:46
    Od: wowa <w...@g...pl>

> [...]
    > oswiadczyl, ze nie mogl odkrecdic sruby czyli korka i musial stary olej
    > wysysać, gdyz bal się, ze srube urwie. Pochwalilem go za to ale potem

    Rozglądnij się po okolicy, są zakłady gdzie wymiana jest w cenie oleju.
    A odsysanie to zło :)
    Wojtek