  • 21. Data: 2016-03-27 20:57:56
    Temat: Re: Tornad
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2016-03-27 o 19:14, AlexY pisze:

    > Tak czy inaczej usługa musi być zamówiona bądź zaakceptowana na sugestię
    > mechaniora, żadnej samowolki, czy to nie jest oczywiste? A co jeśli ten
    > filtr był tydzień wcześniej wymieniony?

    Oczywiście, że musi być akceptacja klienta. Ja przyjeżdżam co 15 tysięcy
    i mówię "olej i filtry", w ten sposób nie muszę się martwić o wymianę
    jakiegoś filtra "tydzień wcześniej", bo co 15 tysięcy mam nowy komplet.

  • 22. Data: 2016-03-27 21:33:47
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Tomasz Wójtowicz pisze:

    > Oczywiście, że musi być akceptacja klienta. Ja przyjeżdżam co 15 tysięcy
    > i mówię "olej i filtry", w ten sposób nie muszę się martwić o wymianę
    > jakiegoś filtra "tydzień wcześniej", bo co 15 tysięcy mam nowy komplet.

    No i jak się ma to teraz do bieżącego wątku w którym mowa o wymianie
    oleju? Nic o extrasach mowy nie było.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 23. Data: 2016-03-29 12:10:13
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 26.03.2016 um 00:15 schrieb tck:

    > Użytkownik "re" <r...@r...invalid> napisał w wiadomości

    > tak wlasnie jest w oplu

    Wszystkie nowoczesne samochody tak mają. Odkąd wskaźniki są
    elektroniczne, a nie na linkę, sprawa jest bardzo łatwa. O ile się nie
    mylę, to w oplu, którego będę miał 30 jest mniej więcej na 8>30h, 50 na
    10, 100 mniej więcej na 12, a 270 na 5h.

    Waldek

  • 24. Data: 2016-03-29 12:13:31
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 29.03.2016 um 12:10 schrieb Waldemar:

> [...]
    > mylę, to w oplu, którego będę miał 30 jest mniej więcej na 8>30h, 50 na
    > 10, 100 mniej więcej na 12, a 270 na 5h.

    Aha, w moim, obecnie zezłomowanym Oplu z 2004 roku też tak było. Tylko
    max był 250 ;-). (znaczy na liczniku, bo Vmax miał 215km/h)

    Waldek