  • 101. Data: 2010-01-21 09:35:18
    Temat: Re: Top 10 telefonow za 2009 rok
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> Odpowiedz na
    news:c36gl59gkqnkr317unmj69qqbrh6u77jed@4ax.com:

    > Zaraz sie dowiesz że to niepotrzebne bo i tak jedyne co w tle sie
    > przydaje to odtwarzanie muzyki a to przecież IPhone robi. Tyle że to

    http://pda.pl/news/pewnie_cierpisz_na_syndrom_sztokh
    olmski_jesli_posiadasz_iphona/

    "Firma Strand Consult przeprowadziła badania wśród przeciętnych użytkowników
    telefonów Apple'a, z których wynika, iż będą oni bronić swojego urządzenia,
    ponieważ są paranoikami"

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 102. Data: 2010-01-21 10:35:40
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Thu, 21 Jan 2010 09:35:18 +0000 (UTC), Adramelech
    <a...@t...nie.ma> wrote:

> [...]
    >telefonów Apple'a, z których wynika, iż będą oni bronić swojego urządzenia,

    Nie posuwałbym się do takiego stwierdzenia bo to krzywdzące
    uogólnienie. Natomiast zwróciłem uwage na to że to często nie jest
    obrona iPhone'a bo go specjalnie nikt nie atakuje a raczej atakowanie
    innych telefonów z przekoanniem ze ich jest jakiś wyjątkowy. A to
    tylko jeden z wielu modeli telefonów tyle że z dobrym marketingiem
    skierowanym do okreslonej grupy ludzi. Udany przykład wykreowania
    grupy odbiorców przekonanych o jakichś nadnaturalnych możliwościach
    okręslonego sprzętu. Ciut mi to przypomina udowadnianie że XBOX jest
    lepszy od PS3 albo na odwrót.

    Zdrówko

  • 103. Data: 2010-01-21 11:09:48
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Adramelech" <a...@t...nie.ma> napisał w wiadomości

> [...]
    > użytkowników
    > telefonów Apple'a, z których wynika, iż będą oni bronić swojego

    To by wyjasnialo, dlaczego wystaja po ten cud w dlugich kolejkach.
    http://tinyurl.com/ycqvr6n

    Ano, zeby im go nikt nie ukradl .... moj skaarrrrbie ! :))

    --
    VomitroN

    " All those moments will be lost in time, like... tears in rain "

  • 104. Data: 2010-01-21 11:11:01
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    kholmski_jesli_posiadas

    > Nie posuwałbym się do takiego stwierdzenia bo to krzywdzące
    > uogólnienie.

    Ja też, ale to analiza zachowań posiadaczy ipoo przeprowadzana przez jakąś
    firmę...

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 105. Data: 2010-01-21 11:17:33
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 21 Jan 2010 12:09:48 +0100, VomitroN napisał(a):

    > To by wyjasnialo, dlaczego wystaja po ten cud w dlugich kolejkach.
    > http://tinyurl.com/ycqvr6n
    >
    > Ano, zeby im go nikt nie ukradl .... moj skaarrrrbie ! :))

    Nie, oni go wystają, bo im za to płacą
    http://www.emetro.pl/emetro/1,85651,5616004.html

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 106. Data: 2010-01-21 12:10:31
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    > Nie, oni go wystają, bo im za to płacą
    > http://www.emetro.pl/emetro/1,85651,5616004.html

    Wystarczy wiec postac 10 i pol dnia i jest na ajfona ...moj skaaarrrbie :))

  • 107. Data: 2010-01-21 16:23:24
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Adramelech" napisał:

    > Jest kolejne zastawienie. TOP 20 telefonów w polsce.
    > http://pclab.pl/news40746.html

    "Badanie popularności na podstawie zachowań użytkowników Ceneo.pl"
    O kant takie badanie można wytłuc.

    JoteR

  • 108. Data: 2010-01-21 18:13:25
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > "Badanie popularności na podstawie zachowań użytkowników Ceneo.pl"
    > O kant takie badanie można wytłuc.

    Dlaczego?

  • 109. Data: 2010-01-21 18:42:06
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "VomitroN" napisał:

    > Dlaczego?

    Dlaczego o kant? Bo na płask by bolało ;->
    A na poważnie - wyniki badania popularności powinno być oparte o liczbę
    faktycznej sprzedanych czy używanych aparatów, a nie o polizanych przez
    szybkę monitora.

    JoteR

  • 110. Data: 2010-01-21 20:00:41
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

> [...]
    > A na poważnie - wyniki badania popularności powinno być oparte o liczbę
    > faktycznej sprzedanych czy używanych aparatów, a nie o polizanych przez

    Troche racja.
    Jednak statystycznie, popularnosc i sprzedaz to raptem roznica ok 10-15% na
    korzysc popularnosci. Miedzy innymi ze wzgledu wlasnie na koloryzowane
    opinie tych, ktorzy chca ale z roznych powodow nie moga stac sie
    wlascicielami danego produktu.
    A takich jak wiadomo, nawet na tej grupie dyskusyjnej rowniez nie brakuje :)