    From: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Top 10 telefonow za 2009 rok
    Date: Thu, 21 Jan 2010 11:35:40 +0100

    On Thu, 21 Jan 2010 09:35:18 +0000 (UTC), Adramelech
    <a...@t...nie.ma> wrote:

    >"Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> Odpowiedz na

    >http://pda.pl/news/pewnie_cierpisz_na_syndrom_sztok
    holmski_jesli_posiadasz_iphona/

    >"Firma Strand Consult przeprowadziła badania wśród przeciętnych użytkowników
    >telefonów Apple'a, z których wynika, iż będą oni bronić swojego urządzenia,
    >ponieważ są paranoikami"

    Nie posuwałbym się do takiego stwierdzenia bo to krzywdzące
    uogólnienie. Natomiast zwróciłem uwage na to że to często nie jest
    obrona iPhone'a bo go specjalnie nikt nie atakuje a raczej atakowanie
    innych telefonów z przekoanniem ze ich jest jakiś wyjątkowy. A to
    tylko jeden z wielu modeli telefonów tyle że z dobrym marketingiem
    skierowanym do okreslonej grupy ludzi. Udany przykład wykreowania
    grupy odbiorców przekonanych o jakichś nadnaturalnych możliwościach
    okręslonego sprzętu. Ciut mi to przypomina udowadnianie że XBOX jest
    lepszy od PS3 albo na odwrót.

    Zdrówko