  • 111. Data: 2010-01-21 20:09:58
    Temat: Re: Top 10 telefonow za 2009 rok
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    "JoteR" <j...@p...pl> Odpowiedz na news:hj9v22$7p3$1@inews.gazeta.pl:

    > "Badanie popularności na podstawie zachowań użytkowników Ceneo.pl"
    > O kant takie badanie można wytłuc.

    Bo ipoo nie jest naj naj naj?
    ;)

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 112. Data: 2010-01-21 20:19:21
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Adramelech" napisał:

    > Bo ipoo nie jest naj naj naj?
    > ;)

    Też. A przecież jest. Spytaj iJanka ;->

    JoteR

  • 113. Data: 2010-01-22 07:37:33
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    "JoteR" <j...@p...pl> Odpowiedz na news:hjacse$1d4$1@inews.gazeta.pl:

    > Też. A przecież jest. Spytaj iJanka ;->

    Pewnie w tym zestawieniu był aż tak popularny i naj naj naj że aż przekręcił
    licznik, zdublował z 5 razy wszystkie nokie i samsungi ale w efekcie wypadł
    poniżej 20 pozycji;)))

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 114. Data: 2010-01-22 09:04:09
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Adramelech pisze:
    > Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na news:hi4gcr$8kp$2@inews.gazeta.pl:

    > Wiem że wyciągam stare śmieci ale nie mogę się powstrzymać.
    > Jak w XXI wieku można używać i mówić że jest lepszy system który nie ma
    > wielozadaniowości???

    iphoneOS jest SYSTEMEM WIELOZADANIOWYM

    > Telefon który ma być smarthonem a nie potrafi nawet
    > nagrać automatycznie rozmowy? System który nie potrafi obsłużyć black listy
    > numerów z którymi nie chce się rozmawiać?

    Ale moze rozroznisz architekture systemu od "oprogramowania
    dodatkowego". Argumentacja iz AM jest decydujaca zaleta jakiegos systemu
    operacyjneo jest nie zrozumieniem tematu.

    > IphoneOs nadaje się conajwyżej do jakiegoś grajka mp3, a nie do smartphona.
    > Powinni zrobić z tego jakiegoś ipoda.
    > I zrobili. iphone to przecież nic innego jak grajek mp3 z dodanym modułem
    > gsm.

    Oczywiscie i pewnie dlatego ipod Touch powstal po iphonie :)

  • 115. Data: 2010-01-22 09:07:56
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Adramelech pisze:
    > Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na

    > Miałem LG KS20 2.8" QVGA. To niestety bolało, piksele jak krowy.
    > QVGA sprawdza się może do 2.2". Powyżej już jest pikseloza.

    Przez 10 lat 3,5cala z 240x320 bylo ok a teraz nagle pikseloza.
    Wybacz posiadacze Omnii I z WQVGA jakos pikseli nie widza na 3,2cala.
    Wiec powiedzmy ze jestes demagog. Pokazywalem HTC Tattoo
    z 2,8cala 240x320, i jakos wszyscy mowili ze bardzo ladny obraz i
    pikseli "jak krowa" nie widza CUD.

    28 juz chyba wyszlo.

  • 116. Data: 2010-01-22 09:10:09
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Adramelech pisze:
    > Adramelech <a...@t...nie.ma> Odpowiedz na

    > Jest kolejne zastawienie. TOP 20 telefonów w polsce.
    > http://pclab.pl/news40746.html
    > Hmm... Który jest iPhone? Czy upadająca firma z finlandii zdoła wprowadzić
    > jakikolwiek model telefonu na liste TOP 20? To w końcu 20 modeli, powinni się
    > załapać. Może nie będzie wiele dzielić telefony nokii od najlepszego i
    > najbardziej popularnego iPoo...

    Szkoda ze robisz z siebie kretyna... i nie rozumiesz czego "dotyczy
    popularnosc". A ta 5800 to z kapelusza wyciagnieta jest.

  • 117. Data: 2010-01-22 09:11:32
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

    > Zaraz sie dowiesz że to niepotrzebne bo i tak jedyne co w tle sie
    > przydaje to odtwarzanie muzyki a to przecież IPhone robi. Tyle że to
    > już dawno robił np. Palm TT i wyższe. Cały czas się tylko zastanawiam
    > czemu ja np. na Nokii N95 bezproblemowo używałem jednoczesnie
    > przeglądarki interentowej i klienta BT a zwolennicy Apple'a
    > udowadniają mi że nie mam takiej potrzeby bo po co mi niby klient BT w
    > telefonie.

    I po co znow robisz z siebie durnia skoro BT i przegladarka dzialaja
    jednoczesnie ? Niektorzy to chyba cofneli sie w rozwoju i nie wiedza
    czym chakakteryzuje sie system wielozadniowy. Ale jest smiesznie.

  • 118. Data: 2010-01-22 09:12:49
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

    > Nie posuwałbym się do takiego stwierdzenia bo to krzywdzące
    > uogólnienie. Natomiast zwróciłem uwage na to że to często nie jest
    > obrona iPhone'a bo go specjalnie nikt nie atakuje a raczej atakowanie
    > innych telefonów z przekoanniem ze ich jest jakiś wyjątkowy.

    Buhahha nie rozsmieszaj mnie toz piana na iphona toczy sie sie tu w
    takiej ilosci ze glowa boli. Nie mowiac o tym ze ekspiedzi nie wiedza
    takich rzeczy iz iphoneOS jest wielozadaniowy.

  • 119. Data: 2010-01-22 09:13:51
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    VomitroN pisze:

    > Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Dlaczego?

    Bo zaden szanujacy sie czlowiek nie szuka na ceneo iphona tylko idzie i
    kupuje. Ceneo jest dla golodupcow

  • 120. Data: 2010-01-22 09:16:10
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Adramelech pisze:
> [...]
    > licznik, zdublował z 5 razy wszystkie nokie i samsungi ale w efekcie wypadł

    Jestescie zabawniii.... ale rozumiem... Skoda Fabia jest najlepszym
    samochiodem bo wyszukuje sie bo najczesniej na kupsamochodod.pl

    Ja rozumiem zbyt dlugi kontakt z Microsoftem powoduje choroby i brak
    logiki ale to chyba mozna leczyc.

    Ale spoko.... mozecie nawet tupac nozkami ze zlosci ... Juz nie tylko
    iphone sprzedaje sie lepiej niz WM .... nawet noworodek Android juz go pobil