  • Data: 2010-01-27 14:53:28
    Temat: Re: Top 10 telefonow za 2009 rok
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na
    news:hjp9jc$3dl$1@inews.gazeta.pl:

    > oraz bedzie dzialac szybciej sprawniej a uzytkowwnika nie bedzie sie
    > katowac z umiejetnosci obslugi task managera. A te aplikacje ktore
    > musza dzialac w tle dzialaja przeciez Mail, Safarii , Appstore i Telefon
    > dzialaja w tle. Naprawde nie widze powodu by uzytkownika doktoryzowac z
    > task managera. I prosze nie umieraj sie iz Janina z Gdanska koniecznie
    > musi to znac i wiedziec na czym polega zabijanie procesow

    Już ci kiedyś tłumaczyłem, ale widać to do ciebie nie dociera. Masz tą omnie
    tak? To sobie zobacz, że możesz skonfigurować co sie dzieje po tapnięciu
    krzyzyka. Możesz posłać aplikacje w tło, a możesz ją wyłaczyć. Także
    aplikacje wyłącza się z menu wybierając exit. Nie trzeba używać task
    menagera.
    Uzytkownik decyduje co ma się stać z apliakcją, nie korporacja.
    Nie wiem czemu robisz z sie taką kaleke umysłową że bez doktoratu to task
    menager jest nie do zakumania.
    Pomoge ci. W tej twoje omni jak tapniesz w prawym górnym rogu, otworzy sie
    co? Twój tajemniczy task menager. Widzisz taką liste działających aplikacji.
    To jest lista działających aplikacji. Nadążasz? Nie za szybko pisze? To teraz
    ta lista po prawej stronie ma taki krzyżyk. Jak go tapniesz to zgadnij co się
    stanie? No? Nie! Źle, nie wyleci ptaszek. Aplikacja się zamknię.
    Powiedz jak to jest czuć się doktorantem? Jesteś Jasiu z siebie dumny?

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski