  • Data: 2010-01-27 08:37:56
    Temat: Re: Top 10 telefonow za 2009 rok
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na
    news:hjmqsl$3f8$4@inews.gazeta.pl:

    > Ale widziales top aplikacje w polskim appstore o nazwie Sloochaj jak
    > najbardziej dziala w tle...

    Tia, ale to nadal player mp3. Pisałem że iphoone ma osa któryp otrafi tylko w
    tle mp3 grać. Ty to tylko potwierdzasz.

    > Kazdy sterownik dziala w warstwie jadra pytanie jest SKAD POCHODZI.
    > W wypadku iphona i Androida zawsze jest czescia blogoslawiona przez
    > Apple/Google a nie od producenta sprzetu instalowany od czapy

    Znaczy jak takie HTC włacza w warstwe jądra sterownik do grafiki pod Androida
    to jest ok, ale już jak w ten sam sprzet te samo HTC włacza w warstwie
    sterownik do grafiki pod WM to już jest "od czapy"?

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski