  • Data: 2010-01-27 11:27:58
    Temat: Re: Top 10 telefonow za 2009 rok
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na
    news:hjovv4$e0$1@inews.gazeta.pl:

    > Sloochaj to nie zaden odtwarzacz mp3 tylko strumieniowy i gra w tle.
    > System iphona jest wielozadaniowy i ma multitasking to tylko aplikacje
    > po wcisnieciu klawisza "Home" MUSZA SIE ZAMYKAC tak stanowi licencja
    > SDK, i regulamin Appstore. Jest to swiadome i celowe rozwiazanie.

    Czy jest to celowe czy nie, nie zmienia to faktu. Aplikacjie pod iphoneos nie
    mogą dziać w tle.

    > Sterownik ekranu jest czescia jadra Androida. Ba taki telefon z "with

    Tak samo jak WM. Sterownik grafiki działa w warstwie jądra.

    > Google" ma system oprocowany tylko przez Google i to producent sprzetu
    > dostarcza sterowniki do hardwaru prosto do Google a nie pakuje do

    Czyli HTC pisze sterownik ekranu pod Androida i pod WM. Czym to się rózni?

    > gotowego systemu. Sterowniki sa nieupgradowalne z poziomu uzytkownika i
    > stanowia integralna czesci systemu operacyjnego. W WM tak sie nie da z
    > wielu powodow.

    Jak się nie da? W WM jest tak samo. Sterowniki jara są integralną cześcią
    systemu.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski