    Date: Wed, 13 Jan 2010 11:08:39 +0000
    From: Szadzik <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Top 10 telefonow za 2009 rok
    <hi1ks3$bak$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hi1v7h$ccb$1@mx1.internetia.pl>
    <hi20oe$931$1@inews.gazeta.pl> <hia2o9$3f3$3@inews.gazeta.pl>
    <hiapou$spr$1@inews.gazeta.pl> <hibeht$6ab$1@news.onet.pl>
    <s...@d...media-lab.com.pl>
    <7...@4...com>
    <s...@d...media-lab.com.pl>
    <u...@4...com>
    <s...@d...media-lab.com.pl>
    <hihslf$md3$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <s...@d...media-lab.com.pl>
    <hiimf0$44l$1@news.onet.pl> <hik3jd$4e7$2@inews.gazeta.pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > I to mowi gosciu ktorego guru Ballmer podniecal sie na CES2010 iz w
    > wreszcie menu Start WM6.5.3 mozna ustawic ikonki wedle swojego
    > widzimisie. To dopiero przelom moge zorganizowac sobie menu start. !!!

    Halo? Ikonki w menu to ja ustawiam OD ZAWSZE po swojemu. Nie korzystam z
    WM aż tak długo, ale jak korzystałem po raz pierwszy w Motoroli MPx200
    to również można było ustawiać ikonki w menu start po swojemu. To tylko
    katalog, do którego należy wejść i zrobić, co Ci się rzewnie podoba.

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.