  • Data: 2010-01-13 11:36:42
    Temat: Re: Top 10 telefonow za 2009 rok
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Qtec pisze:

    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Te pol slajda to chyba troche dluzej trwalo niz 10 sekund.
    > http://tinyurl.com/yc9xfyw

    12 sekund.... faktycznie duza roznica.

    > A przy okazji, klaskanie na wiesc o MMS w iPhone, podczas gdy wiekszosc
    > telefonow ma juz te funkcje od dawna, to chyba lekka skucha.

    Bo to klaskanie bylo z radosci ze WMiarze stracili swojego konika do
    ujezdzania.

    > Kojarzy mi sie z prezentacja po wsiach garnków i kolder za 3kzl, ktore w
    > Auchan kosztuja circa 10x mniej :)

    Buhahah to byla konferencja dla developerow.

    A teraz obejrzyj prezesa Microsoft z jego konferencji.... masz racje...
    Amway i bez watpienia developerze Microsoftu to idioci z sekty.
    Osmieszyles sie krytykujac konferencje Appla podczas gdy twoj idol robi
    z siebie takiego pacana i bierze developerow za idiotow

    http://www.youtube.com/watch?v=Nc4MzqBFxZE

    To ja juz wole Apple