  • Data: 2010-01-13 15:57:58
    Temat: Re: Top 10 telefonow za 2009 rok
    Od: "Viking" <j...@p...no_spam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    on the 09/01/2010, 20:42:47 Jan Strybyszewski wrote:

    > Przewaga 3GSa
    > a) wbudowana pamiec 32GB
    > b) mnostwo oprogramowania dostepnego w sklepie
    > c) dluzsza praca na bateriach
    > d) jest o ponad 20 gram lzejszy
    >
    > oczywiscie moge wymieniac do znudzenia ale po co..

    no wymieniaj, narazie skupiles sie na rzeczach ktore maja wplyw na
    uzytkownika koncowego rzedu promila, prosze dalej, dalej szczegolnie
    prosze sie skupic na najbardziej istotnych sprawach vide specyfikacja
    techniczna & uzytkowosc... bynajmniej nie mam tu na mysli dmuchania
    laskom pod spodniczke...

    V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
    and Nocturnal Gratification
    ICQ: 50985493 GG: 10684393