  • Data: 2010-01-13 13:22:30
    Temat: Re: Top 10 telefonow za 2009 rok
    Od: "Qtec" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    news:hikdcu$b95$1@inews.gazeta.pl...

    > SLusznie malpa wreszczaca spocona i to sam prezio i skandujace tlumy za
    > to sa calkiem normalne

    Skoro tak twierdzisz...?
    Ja natomiast uwazam, ze to co obejrzalem z twojego linka jest tak samo
    zabawne, o ile nie bardziej groteskowe i sekciarskie.
    Niewykluczone tez, ze Ballmer przed wyjsciem cos palil, bo dla mnie
    zachowuje sie jak opetany.
    Co prawda koldry od niego raczej bym nie kupil, jednak nie umniejsza to
    temu, ze klaskanie z pojawienia sie MMSow w Iphone oceniam jako skuche.

    >Osmieszasz sie krytykujac brawa developerow iz dostali API do MMS podczas
    >gdy wrzeszczaca malpe motywujaca czyms normalnym.

    Przyznam, ze troche trudno sie z toba dyskutuje, bo probujesz na sile
    wkladac w czyjes usta wypowiedzi, ktorych nie bylo, a ktore zapewne bys
    chcial by sie pojawily i potem sam to komentujesz.
    To tez jakby sekciarstwem lekko zalatuje :)

    pzdr
    Qtec