    From: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Top 10 telefonow za 2009 rok
    Date: Wed, 13 Jan 2010 08:31:59 +0000 (UTC)

    Dnia 13.01.2010 Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> napisał/a:

    > To że Ty nie używasz nei znaczy że są potrezbne.

    Ok, ale mieliśmy pisać o faktach, a fakt jest taki że oficjalnie od 3gs
    są mms-y a nieoficjalnie to już w ogóle, praktycznie od premiery 3g, więc
    problem jest rozmuchany.

    > Tylko że to jest dodatkowa komplikacja bo wymaga dodatkowej roboty a
    > jeśli odbiorca nie ma w telefonei skonfigurowanej poczty czy
    > przeglądarki to już się robi bardzo upierdliwe.

    Problem w tym że równie dobrze nie wiemy czy odbiorca ma skonfigurowane mms-y i
    czy w ogóle ma telefon odbierający mms - tak samo jak emaile. Przy czym jak
    mamy adres email odbiorcy to znaczy że on jednak tego maila ma, a po numerze
    telefonu jakoś faktu posiadania mms nie stwierdzę.

    > Problem w tym że to nie tylko reklamy. Dość duzo firm ma strony WWW
    > zrealizowane we flashu - celują w tym firmy zajmujące sie grafiką i -
    > ciekawostka - sprzedające buty czy ubrania. Nie cierpię tego ale cóż -
    > czasami musze na taką stronę zajrzeć.

    Ale to głównie problem tych firm, nie będę wnikał w szczegóły, ale z
    pozycjonowaniem we wyszukiwarkach takiego badziewia to jest kiepsko.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***