    From: Błażej <b...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Top 10 telefonow za 2009 rok
    Date: Sun, 10 Jan 2010 15:10:53 +0100

    Dnia Fri, 8 Jan 2010 10:10:15 +0100, cpt. Nemo napisał(a):

    > Zalezy jakie kategorie zalozymy jako zasade pojecia "lepszość"
    > Dla mnie lepsze jest to co spelnia moje kategorie, dla Ciebie lepsze
    > jest to co spelnia Twoje, nie ma obiektywnej lepszosci.
    >
    > Przyklad ?
    >
    > W kategorii obrony rewolwer jest lepszy od noza, w kategorii robienie
    > kanapek niestety ale noz jest zdecydowanie przed rewolwerem.
    >
    > PS. Zakladam ze rewolwer jest naladowany nabojami :)

    Zgadzam się całkowicie.
    Czytam te wszystkie brednie o lepszości jednego sprzętu nad drugim już od
    dłuższego czasu i zastanawiam się, czy aby tu piszą dorośli ludzie, czy
    dzieci z przedszkola.
    Nie ma czegoś takiego, co jest dobre we wszystkim i nie ma czegoś takiego
    co odpowiadałoby na potrzeby wszystkich ludzi.
    Dla jednego najlepszym telefonem jest np. Nokia 1600, bo jest tania prosta
    i działa. Dla innego człowieka najlepszym telefonem będzie ten, który robi
    najlepsze zdjęcia, bo gość jest maniakiem robienia zdjęć i żaden inny mu
    nie pasuje. Ludzie kupują sprzęt wg własnych kryteriów, a te, każdy ma
    inne.
    Dla mnie np. najważniejszym kryterium jest Symbian. Nie dlatego, że uważam,
    że jest to najlepszy system na świecie, tylko dlatego, że tylko on spełnia
    wszystkie moje potrzeby. Ani WM, ani Android, ani Iphone nie spełniają
    moich oczekiwań i dlatego ich nie kupuje, ale też nie głoszę wszem i
    wobec, że tylko Symbian jest THE BEST. Każdy człowiek jest inny i każdy ma
    swoje potrzeby i dlatego jest tyle różnych modeli różnych urządzeń na
    świecie, aby każdy mógł wybrać co mu będzie najlepiej odpowiadało.
    Tak więc, proszę Szanownych Państwa abyście dali sobie już spokój z tymi
    porównaniami bo jest to żałosne, smutne i niczego nie dowodzi, może tylko
    tego, że ci którzy uczestniczą w takiej dyskusji nie wyrośli jeszcze z
    czasów przedszkolnych.
    To chyba jest mój pierwszy tekst na ten temat, a na pewno ostatni.

    P.S.
    Nie miałem zamiaru nikogo urazić, ani obrazić, jeśli jednak ktoś poczuł się
    dotknięty to proszę o wybaczenie.
    --
    Pozdrawiam.
    Błażej