  • 21. Data: 2010-01-10 19:00:40
    Temat: Re: Tokina -- wystąp!!!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J-L-F" hid7ik$2gj$...@n...onet.pl

    > Widziałeś, jak szumi matryca 450D?
    > A widziałeś szumy matrycy D5000?

    IMO 500 ma mniejsze szumy, choć wykresy temu zdają się przeczyć.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 22. Data: 2010-01-10 19:00:55
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 10 Jan., 19:40, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > "Janko Muzykant" hid63r$u...@n...onet.pl

    > Teori zna ka dy. :) Gorzej z praktyczn wiedz . :)

    > Chyba tak. Ja my la em, e optymalnie jest na F11 -- szkoda...
    > Dopiero dog bne ;) studiowanie samochod w (zdj z samochodami)
    > da o mi wiele do my lenia. :) A fotografowa em te samochody od
    > niechcenia, byle jak, wi c i nie zamyka em przes ony... :)
    >
    > P niej skonfrontowa em swoje spostrze enia z wynikami test w i z wykresami.
    > A w ko cu zapyta em Ciebie.

    owie z ostrzeniem w szopie i nic si nie

    > Mo na korygowa lokalnie AC. Jest to pracoch onne.

    tego nie ro nie. To taka nowa budowa ciemnych
    trzeba ich domyka . Lustro z kitem nie ma sensu wobec

    > A ten Tamron 17-50 jest o niebo lepszy? Wykresy m wi , e
    > nie tak strasznie, zwa ywszy wydatek 2 tysi cy z otych.

    > Nie mam Helios w. Marzenie ci tej g owy!!! W tamtych latach zachwycali my
    > si Canonami i Pentaksami czy Vivitarami... Do g owy cz owiekowi nie
    > przychodzi o, e ZSRR produkuje dobre (cho rzecz jasna bez AF) szk a. :)
    >
    > --
    >    .`'.-.         ._.                           .-.
    >    .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
    >    `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
    >   o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

    nie wiem z kim rozmawiasz gdyz na monitorze widze jeden balagan.

    chce Ci zwrocic uwage , ze spadek rozdzielczosci wskutek ugiecia na
    lamelkach przyslony ( formalnie to nie jest dyfrakcja a ugiecie )
    pomiedzy przysonami np 8,0 a 11 jest na tyle maly , ze golym okiem
    tego zobaczyc praktycznie nie mozna.
    to jest spadek rzedu 5% rozdzielczosci , gdy tymczasem fluktuacje
    rozdzielczosci wskutek nieprecyzji pracy af sa lekko rzedu 30 % i
    wiecej .

    jesli obserwujsz pogorszenie jakosci obrazu na przyslonie 11 w
    stosunku do 8 to nie jest to skutkiem tzw dyfrakcji.

    byc moze wskutek wydluzenia czasu naswietlenia ?
    przemys to.

    tego co pisze jestem absolutnie pewien.

  • 23. Data: 2010-01-10 19:03:15
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > A ten Tamron 17-50 jest o niebo lepszy? Wykresy mówią, że
    > nie tak strasznie, zważywszy wydatek 2 tysięcy złotych.

    Jest dobry jak Helios, który jest tak dobry:
    http://www.cyfrowka.neostrada.pl/helios.jpg
    Oczywiście nie z puszki, a z rawa i szopa.

    > Nie mam Heliosów. Marzenie ściętej głowy!!! W tamtych latach zachwycaliśmy
    > się Canonami i Pentaksami czy Vivitarami... Do głowy człowiekowi nie
    > przychodziło, że ZSRR produkuje dobre (choć rzecz jasna bez AF) szkła. :)

    No to tylko przykład. Może być chyba dowolna pięćdziesiątka f=2 i
    jaśniejsza z owego okresu. Przy 2.8 to akurat Tamrony są
    nieporównywalnie lepsze.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 24. Data: 2010-01-10 19:05:02
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    XX YY pisze:
    > tego co pisze jestem absolutnie pewien.

    I to jest dowód, że tak nie jest :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /lubię palić ogniska w lesie, szczególnie podczas suszy.../

  • 25. Data: 2010-01-10 19:09:47
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 10 Jan., 20:05, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > I to jest dowód, że tak nie jest :)
    >
    > --
    > pozdrawia Adam
    > różne takie tam:www.smialek.prv.pl
    > /lubię palić ogniska w lesie, szczególnie podczas suszy.../

    podskakujesz jak wypierdek mamuta.

  • 26. Data: 2010-01-10 19:18:46
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    XX YY pisze:
    > podskakujesz jak wypierdek mamuta.

    Kto to jest wypierdek mamuta?

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /90% ludzi nie powie nigdy nikomu tego, o czym myśli przez 90% czasu/

  • 27. Data: 2010-01-10 19:21:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "XX YY" 0...@2...goog
    legroups.com

    : podskakujesz jak wypierdek mamuta.

    Moja siostra rodzona mnie tak nazywa od niepamiętnych czasów.
    Obecnie jest bliska śmierci, bo ,,paliła'' sporo papierosów.
    Paliła jak kadzidełka -- okazuje się, że takie palenie jest
    zdecydowanie bardziej szkodliwe niż normalne, gdzie dym jest
    pochłaniany tytoniem i filtrem... :) (paliła tak, bo brakowało
    jej sił i zdrowia ;) na normalne palenie, zaś palić musiała, ;)
    aby nie wypaść na margines społeczeństwa; ja nie palę, więc
    jestem uważany za głupca)

    Przemyśl to, zanim będziesz obrażał ot tak sobie. :)

    Księżulki mnie stale odsyłały do tejże ,,niewiasty'' uznając jej mądrość. :)

    Ale jeden z nich na spowiedzi (Białystok, Starosielce -- mogę podać
    koordynaty lub wezwanie kościoła; jeszcze w ubiegłym tysiącleciu)
    zauważył, że mu mnie bardzo żal z powodu mojej siostry -- hipokryzja
    kleru nie zna granic. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 28. Data: 2010-01-10 19:23:59
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > : podskakujesz jak wypierdek mamuta.
    > Księżulki mnie stale odsyłały do tejże ,,niewiasty'' uznając jej
    > mądrość. :)

    O dżizas, zaczyna się...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /chciałbym kiedyś dostać jakąś łapówkę.../

  • 29. Data: 2010-01-10 19:25:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Janko Muzykant" hid89m$4m5$...@n...onet.pl

    Zważywszy wydatek 2 tałzenów -- warto zaminić kitowego ISa 18-55 na Tamrona 17-50?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 30. Data: 2010-01-10 19:27:58
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > Zważywszy wydatek 2 tałzenów -- warto zaminić kitowego ISa 18-55 na
    > Tamrona 17-50?

    Tak, ale stabilizowanego. I raczej go sprawdź w sklepie.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /uwaga! - często miewam inne zdanie/