  • Data: 2011-04-13 19:26:05
    Temat: Re: To moze zamiast...
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Apr 13, 3:11 pm, "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>
    wrote:

    > Prosz Ci . To nie jest Twoja genialno tylko normalny rynek.

    Ja to wiem, ale czemu mialbym sobie odmawiac porobienia jaj z tak
    zwanych "ludzi z dobrym gustem", skoro tak lubie?

    > Ka dy kto ma eb
    > na karku dobrze wie o czym m wisz.

    Okazuje sie, ze jednak niektorzy maja leb na karku, tylko po to, "zeby
    im na szyje nie padalo".

    > Szpanujesz wiedz powszechn . Chcesz
    > nawr ci tych kilku dla kt rych i tak jest za p no?

    Szpanowac wiedza powszechna, mozna tylko takim, ktorym ta wiedza nie
    jest dana.
    Jestem jednak przekonany, ze niektorym sie przyda otwierac oczy na ta
    powszechna wiedze i jestem optymista, ze na nic nie jest za pozno.

    > Znowu szpanujesz i sam ten fakt potwierdza, e tym razem naci gasz histori .
    > Zmieni e mentalno ale umys masz dok adnie taki sam jak ci z kt rymi gadasz.

    Nie gardze niczyim umyslem, tylko wlasnie mentalnoscia, o ktorej
    nieraz pisalem jako "mendalnosc".

    > Rozs dni faceci nie u wiadamiaj palant w nie bior c nic w zamian.

    Masz w zupelnosci racje, ale czy to cos zlego byc alrtuista?
    Nie sadze, zeby w polsce, altruizm byl uznany za cos niewlasciwego -
    ale nie przecze, ze w tym wypadku moge sie mylic.
    Poza tym, mam dochod z fotografowania a nie z uswiadamiania i
    nauczania.