  • Data: 2011-04-13 19:11:24
    Temat: Re: To moze zamiast...
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kto cie oszukal, ze ja ten dom, kupilem za genialne zdjecia?
    > Genialnosc polega na tym, ze potrafie dobrze zarabiac na kotletowych
    > gniotach i na dodatek klienci sa nimi zachwyceni.

    Proszę Cię. To nie jest Twoja genialność tylko normalny rynek. Każdy kto ma łeb
    na karku dobrze wie o czym mówisz. Szpanujesz wiedzą powszechną. Chcesz
    nawrócić tych kilku dla których i tak jest za późno?

    > Zgadza sie, ale zeby do tego dojsc, musialem zmienic mentalnosc w
    > podejsciu do pracy i nie mialbym szans na to z podobnym do waszych
    > umyslem.
    > Zeby dobrze zarabiac na fotografii, to trzeba to potraktowac
    > "przemyslowo".
    > To juz nie te czasy, gdy moglo sie spokojnie zarobic na zycie,
    > fotografowaniem na 2 slubach w miesiacu.

    Znowu szpanujesz i sam ten fakt potwierdza, że tym razem naciągasz historię.
    Zmieniłeś mentalność ale umysł masz dokładnie taki sam jak ci z którymi gadasz.

    > Sami kiepscy, to sie dowartosciowuja usilujac mi dokuczyc.
    > Bylo tu jednak paru rozsadnych facetow i wiem, ze zrezygnowali z
    > pisania na tej grupie, bo mieli dosc takich palantow, ktorych ja
    > niestrudzenie uswiadamiam w poczuciu powolania.

    Rozsądni faceci nie uświadamiają palantów nie biorąc nic w zamian.

    marek