eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonianju - co to jest?Re: To jest nju.life numerów 690(1-6) - dawniej NMT :-)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: To jest nju.life numerów 690(1-6) - dawniej NMT :-)
    Date: Sun, 12 May 2013 17:39:52 +0000 (UTC)
    Organization: : : :
    Lines: 36
    Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
    References: <6...@4...com>
    <klpeth$uas$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <klqimm$uut$1@node2.news.atman.pl>
    <t...@4...net>
    <51814965$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
    <kls7ms$jk8$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5182c3aa$0$1258$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <518d43f8$0$1249$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <518fcd9d$0$26705$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-253-217-116.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1368380392 20250 77.253.217.116 (12 May 2013 17:39:52
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 12 May 2013 17:39:52 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.8.1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:236648
    [ ukryj nagłówki ]

    Pan Maciej Bebenek napisał:

    >> To jeszcze nie koniec. Zajrzałem znowu do wykazu połączeń -- ten SMS,
    >> co to najpierw był, a potem zniknął, pojawił się na nowo. Pojawiły się
    >> również rozmowy z "Obsługą Klienta Play" 48790666666 i *600, ale już
    >> nie za darmo, tylko za 1,00 zł od sztuki, płatne ekstra, a nie z pakietu
    >> złotówek. To są jakieś jaja, to w co oni w tym Playu -- nomen omen --
    >> grają. Paragrafu na to jakiegoś nie ma? Nie o opłaty mi chodzi, tylko
    >> o wsteczne majstrowanie przy bilingach.
    >
    > Moment - to biling online czy sumaryczny, za zakończony okres bilingowy?
    > Jeśli to pierwsze, to nic dziwnego - postprocessing jest rzeczą standardową
    > we współczesnej taryfologii stosowanej. Teoretycznej również :-)

    Online. Ja wiem, że jest coś takiego jak postprocessing. Ale w znanych mi
    przypadkach (nawet sam kiedyś maczałem palce w bilingowaniu) polega on na
    tym, że surowe dane przerabia się na wynikowe, ludzioczytelne. W praktyce
    może to skutkować tym, że zapisy pojawiają się z opóźnieniem, i to czasem
    zmiennym -- jeśli procesuje się paczkami, na przykład co minutę lub co
    kwadrans. Ale tu jest tak, że ten postprocessing działa po trzykroć i za
    każdym razem wypluwa z siebie co innego. Przecież nie ma tak, że dochodzą
    z zewnątrz jakieć dodatkowe informacje, które sprawiają, że ten sam zapis
    za pierwszym razem zostanie wyceniony (dajmy na to) na 0,42 zł, za drugim
    na 0,00 zł (albo w ogóle znika), a za trzecim na 1,00 zł. Jeśli istnieje
    jakaś teoria, która przemawia za takim działaniem, to chętnie się zapoznam.

    Jarek

    PS
    A tak apropos taryfologii stosowanej, to nijak nie mogę pojąć dlaczego ten
    cały RBM 29,5 został zrobiony jako oferta abonamentowa, a nie przedpłacona.
    Przecież skoro nie ma umowy terminowej i jest płaska taryfa za (niemal)
    wszystko, to wygodniej opłatę za miesięczny pakiet łupać z góry z doładowań
    i nie chrzanić się z umowami, kurierami, fakturami i podobnymi duperelami.
    Chyba że chodzi o to, żeby takie coś było w ofercie do porównania z innymi
    sieciami (że my tacy tani), a klienci żeby brali droższe i gorsze taryfy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: