  • Data: 2013-05-09 10:55:02
    Temat: Re: nju - co to jest?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Anerys" napisał w wiadomości
    >Jest powszechnie dostępna literatura w necie, nie trzeba studiów.

    >Wystarczy. Pobieżną. A nie "żadnej".

    No wiesz, np "RAS precharge time" - co to jest i na ile ustawic ? :-)

    >Jak się nie wywrócisz, to się nie nauczysz. Może niechcący
    >potraktowałeś to, jako panaceum, a trzeba byo normalnie, jako
    >narzędzie?

    Kiedy wlasnie jako narzedzie - tylko DVD nie obsluguje bo sata, dyskow
    nie obsluguje bo sata, bo raid, bo za duze, bo partycja za duza,
    pendrive podlaczyc sie nie da, bo dos, ntfs nie obsluguje.

    Dawniej mialem diskeditor i potrafilem duzo rzeczy naprawic. Teraz
    nawet nie wiem jak jest ntfs zbudowany, a nawet jakbym wiedzial, to
    dysk edytora nie mam.
    I nawet glupiej karty pamieci z FAT nie moge naprawic/obejrzec.

    Inna sprawa ze jakos nie bylo mi to potrzebne.

    >A skoro umiesz UKASH-a wywalić narzędziami z dysku instalacyjnego
    >Windows - bwana kubwa, chylę czoła!! :) Ja staram się, jak narzędzie.

    Czy umiem to nie wiem, ale instalacyjny DVD windows ma troche
    mozliwosci jak go wystartujesz w trybie naprawy.

    >Nie. I dlatego się do takich rzeczy nie pcham. I nie uważam się nawet
    >za informatyka.
    >Heh... tylko bym nie chciał zobaczyć sytuacji, gdy ten od projektu
    >będzie płakać, bo mu wywala "Brak pliku NTLDR",

    Jak fachowiec to nie bedzie plakal. "za godzine odtworzymy wszystko z
    backupu, nie bez powodu zaplacili panstwo pol miliona za backup" :-)

    ml

    >Ma parter, podstawę, o co chodzi... ma się na czym trzymać... ma być
    >przede wszystkim bezpieczny...

    No wiesz - parteru w zasadzie nie ma :-) tylko wejscie do trzonu.
    I stoi na nim, a reszta wisi.
    Budowano tez od d* strony, tzn kolejne pietra wciagano do gory, od
    najwyzszego zaczynajac, a na pierwszym konczac.

    >Inaczej będzie jak ten dom w Słupsku, co go gaz rozsypał na proszek,
    >bo inny gaz z nim "przereagował".

    Aczkolwiek podobny przypadek z Gdanska pokazal ze po rozwaleniu
    parteru reszta wielkiej plyty osiada pietro nizej.

    J.