  • Data: 2013-05-01 13:34:21
    Temat: Re: To jest nju.life numerów 690(1-6) - dawniej NMT :-)
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Przemysław Kowalik napisał:

    > Bo ten nju, wiszrozumiszpan, to miała być podobno taka Pomarańczowa
    > Heyah (znaczy Pomarańcz przemalowany dla zmyły na jakiś niepodobny kolor).
    > A w Heyah mamy:
    > Biuro Obsługi Użytkownika
    > *2222 lub 888 00 2222
    > 1,00 PLN za minutę połączenia krajowego

    Rozumiem model biznaesowy, jaki wybrała Pomarańczowa Alternatywa -- złoić
    klienta na rozmowach z BOK (które to rozmowy powinny być za darmo -- tak
    to jeszcze pamięta część klientów), skoro na niczym innym już sie nie da.
    Zastanawiam się tylko, kto i po co tam dzwoni -- ja staram się takich
    rozmów unikać, nie mam o co pytać, a gdyby trzeba było na przykład
    reklamację, to lepiej na piśmie.

    Ale skoro są tacy, co chcą dzwonić, to można działaniem pro publico bono
    im to ułatwić. Wystarczy w jednej karcie SIM od konkurencji (wspomniany
    RBM) ustawić przekierowanie na numer 690610610 i już. Regulaminy zwykle
    zabraniaja wkładania kart do bramek, ale przekierowania raczej zabronić
    nie mogą. Nie zaglądałem do cenników, ale być może społeczność NJU może
    odwdzięczyć się podobnym przekierowaniem społeczności RBM.

    --
    Jarek