  • Data: 2018-11-26 20:22:23
    Temat: Re: To jest k@rwa tupet
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-11-26 o 17:58, Shrek pisze:

    > Przede wszystkim u nas mandat to nie jest ani powód do zastanowienia ani
    > nauczka, ale po prostu pech. Ja na przykład jeźdzę w granicach średniej
    > warszawskie - czyli zgodnie z ograniczeniami ale w milach. Dwa mandaty -
    > jeden za 70 koło szkółki (leśnej) jedena za skręt na zakazie, a w
    > zasadzie za odmowę wręcxzenia łapówki.
    Ale tak to prawie każdy kierowca jeździ, ja też nie wlokę się 50/50 ale
    ta baba
    trochę bardziej narozrabiała niż 70/50 i o to chodzi, potem trafisz na
    taką lub podobną
    która wyprzedza na 3 bo "kobiety mają pierwszeństwo" i w dupie ma że ty
    musisz przez nią zwiedzać rowy. Albo jak teraz w Bielsku-B na
    Krakowskiej się dzieje, duża część jest remontowana i na tym odcinku
    jest jednokierunkowa i jest to dość spory kawałek, szanse
    przejechania pod prąd prawie zerowe, nie ma dnia żeby jakiś debil nie
    próbował jej tak pokonać, i to nie tylko osobówki ale ciężarówki tak
    samo, aż się jedna nawet utopiła w rowie, oczywiście objazdy są
    wyznaczone i pierdylion informacji jest o zakazie.
    A potem inni z tego powodu cierpią bo droga się blokuje na kilka godzin.

    https://www.facebook.com/bielskiedrogi/photos/a.3788
    36235624159/1154683781372730/?type=3&theater

    https://www.facebook.com/bielskiedrogi/photos/a.3788
    36235624159/1154513951389713/?type=3&theater

    https://www.facebook.com/bielskiedrogi/photos/pcb.11
    53218164852625/1153218124852629/?type=3&theater

    https://www.facebook.com/bielskiedrogi/photos/a.3788
    36235624159/1150787038429071/?type=3&theater

    " Przecież niektórzy robią to z premedytacją.. Dziś jeden wolał na CB
    czy faktycznie jest zakaz to powiedziałem, że tak i jego odpowiedź :
    A chu... Nie będę nadrabiał 50km.."

    --
    Pozdr
    Janusz