  • Data: 2018-11-27 19:46:59
    Temat: Re: To jest k@rwa tupet
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:ptk2q0$19b$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 27-11-2018 o 17:15, J.F. pisze:

    >W tradycji nordyckiej i aglosaskiej skłonność do łamania wszelkich
    >możliwych Zasad jest mniej powszechna,

    Mowisz ? A mnie sie tam wydaje, ze w tradycji nordyckiej to bylo
    napasc na druga wyspe.
    Ale moze im przez 1000 lat przeszlo :-)

    >więc pytanie czy w ogóle musieli coś wprowadzać?

    A te wysokie mandaty to po co ? :-)

    >Nawet chuligańskie wybryki, dewastacje czy śmiecenie, jest jakby
    >zauważalnie mniejsze, niezależnie od kar które za to grożą.

    Ale to o Szwecji piszesz ?
    Bo chyba nie o Anglii ?

    Ale nie odpowiedziales na personalne pytanie.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Speed_limits_in_Sweden

    "From about 1990 to 1995, Sweden lowered the limit on motorways in the
    large city provinces from 110 km/h to 90 km/h (56 mph), which was the
    lowest in Europe at the time (together with Norway), citing
    environmental reasons. The term "large city province" was defined as a
    province including one of the three large cities with suburbs. This
    meant that the west coast motorway E6 had a 90 km/h limit on its
    (then) about 250 km of motorway, but some ordinary roads in less
    densely populated provinces had a 110 km/h limit.
    This reduced limit was later removed because it was neither popular
    nor well obeyed. "

    Oni tez nie sa aniolami ... a moze to za duzo Arabow, ktorym potem
    mandatu nie dasz, bo sie okaze ze kuzyn prowadzil, a on nie pracuje i
    ma 6-ro dzieci, wiec mandat powinien byc proporcjonalny do dochodow
    :-P

    Vision Zero tez odsuneli na nieokreslona przyszlosc :-)

    J.