  • Data: 2018-11-26 22:42:19
    Temat: Re: To jest k@rwa tupet
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-11-26 o 20:39, Shrek pisze:

    > No i właśnie dlatego, ze tak jest to mandat traktuje się jak pech.
    > Stawia się ograniczenia z dupy, łapie losowych ludzi, żadnego z tego
    > pożytku.
    To że wiele znaków było z dupy to wiem doskonale,
    służyły do łapania jeleni, ale nie o tym mowa.
    Baba jezdziła tak
    "Wykroczenia widoczne na filmie, to:
    wyprzedzanie na przejściu dla pieszych
    niestosowanie się do znaku "linia podwójna ciągła"
    niestosowanie się do znaku C-9, nakazującego jazdę z prawej strony znaku
    naruszenie obowiązku "jazdy prawostronnej "

    --
    Pozdr
    Janusz