    From: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: To jak to w koncu jest z tymi korkami ?
    Date: Tue, 09 Aug 2011 23:48:29 +0200

    Czesc :)

    W dniu 2011-08-08 21:01, Monster pisze:

    > Ktoś tutaj miał niedawno wygraną sprawę o drzwi,więc chyba była
    > odpowiednia odległość.

    Jesli chodzi o mnie, chociaz sie tym specjalnie nie chwalilem, to rok
    temu obylo sie bez zadnych spraw. Wystarczylo oswiadczenie sprawcy i
    Warta bez mrugniecia okiem wziela szkode na klate. Moze jednak
    mrugniecie bylo, bo musialem pani przez telefon wyjasnic, ze kask sie
    nie amortyzuje i poprosze zwrot calej kasy, bo jak nie, to pojde do sadu
    i przedloze rachunek za C3 (mieli zaplacic za C2).
    Pani uznala, ze jednak wola placic za C2 ;)

    Paragraf juz ktos przytoczyl.
    Ze swojej strony jednak moge nadmienic, ze znajomi policjanci mi po
    cichu rzekli, ze jakby przyjechal radiowoz, to istnialaby mozliwosc
    obarczenia mnie wspolwina za nieprawidlowy manewr wyprzedzania (pojazdy
    w korku nie poruszaja sie, ale sa w ruchu ;) ), a wtedy juz by nie bylo
    tak wesolo. W kazdym razie nie bylo takiej opcji, zebym byl winny tylko ja.

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek