  • Data: 2011-08-16 14:09:11
    Temat: Re: To jak to w koncu jest z tymi korkami ?
    Od: The_EaGle <e...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-08 21:01, Monster pisze:

    > Ktoś tutaj miał niedawno wygraną sprawę o drzwi,więc chyba była
    > odpowiednia odległość.

    Konkretnie to ja miałem wygraną sprawę. Dwa lata temu pewien pan
    postanowił otworzyć drzwi podczas postoju w korku. Skończyło się na
    oskarżeniu go przez prokuratora o spowodowanie wypadku i karą ~kilka tyś
    PLN. Dodam że policja na miejscu miała odmienne zdanie jednak nie
    chciałem z nimi gadać.

    Pozdrawiam
    Rafał