  • 11. Data: 2013-03-21 23:11:12
    Temat: Re: To jak to w końcu jest z akcesoriami?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 21 Mar 2013 21:53:16 +0100, frank drebin napisał(a):
    > ale to przecież zwykłe słuchawki były a nie Bóg wie co za "akcesorium" a
    > różnica między modelami to raptem ze 3 m-ce były.

    Nie wiem o co chodzi, ale zalozmy na chwile ze producent zamierza poprawic
    zycie klientom a nie tylko swoj zysk ... no i co, ma zaprzestac produkcji
    na rok, zeby nikt nie narzekal ze "wczoraj kupilem telefon, a dzis drugi i
    juz cos tam ze starego nie dzialac nowym" ?

    Tak bardziej przykladowo - robilismy telefony na karty M2, a teraz chcemy
    robic na uSD. Ile lat trzeba odczekac przed zmiana ?

    To chyba to:
    http://talk.sonymobile.com/thread/31455

    J.

  • 12. Data: 2013-03-22 14:46:01
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

> [...]
    > Tak bardziej przykladowo - robilismy telefony na karty M2, a teraz chcemy
    > robic na uSD. Ile lat trzeba odczekac przed zmiana ?

    dobra, teraz rozumiem. Ale z tego co widzę to służy tylko i wyłącznie
    "utrudnianiu" w zamiennych akcesoriach.
    Bo chyba nie ma jakichś plusów któregoś standardu?

  • 13. Data: 2013-03-22 17:36:35
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "frank drebin" napisał w wiadomości

    >dobra, teraz rozumiem. Ale z tego co widzę to służy tylko i wyłącznie
    >"utrudnianiu" w zamiennych akcesoriach.
    >Bo chyba nie ma jakichś plusów któregoś standardu?

    Chyba nie, ale podejrzewam ze Sony sie jakis dopatrzyl, i nie tyle o
    utrudnianie chodzi, co wlasnie o "ulatwianie".
    I teraz wszystkie beda takie same ... przez dwa lata, bo potem cos
    znow wymysla :-)

    A dopatrzyc sie mogli ze np jeden z nich jest opatentowany :-)

    J.

  • 14. Data: 2013-03-22 19:11:59
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 21.03.2013 22:43, J.F. pisze:
> [...]
    MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

    > Ale o co chodzi - za drogie, czy cos tak skomplikowali, ze podrobic sie nie
    > da ?
    >
    > Bo np samsung ma zamienione pierscionki masy i mikrofonu w stosunku do
    > nokii. Ale ze standardu nie ma, to trudno powiedziec kto ma zamienione.
    > Ale to tylko dwa typy
    są co najmiej dwa standardy, z zaminioną masą i mikrofonem. Gdzieś
    wyczytałem, że jeden z probemów można objeść, naciskając i trzymając
    przycisk na kablu i dopiero wtykając wtyczkę
    ToMasz

  • 15. Data: 2013-03-22 19:35:11
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:514c9eef$0$1269$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    > wyczytałem, że jeden z probemów można objeść, naciskając i trzymając
    > przycisk na kablu i dopiero wtykając wtyczkę

    to może tak przypadkiem zrobiłem, bo jak pisałem, przez kilkanaście sekund
    wszystko działało. Ale już nie sprawdzę bo córa zgubiła słuchawki.