    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: To jak to w końcu jest z akcesoriami?
    Date: Thu, 21 Mar 2013 23:11:12 +0100

    Dnia Thu, 21 Mar 2013 21:53:16 +0100, frank drebin napisał(a):
    > ale to przecież zwykłe słuchawki były a nie Bóg wie co za "akcesorium" a
    > różnica między modelami to raptem ze 3 m-ce były.

    Nie wiem o co chodzi, ale zalozmy na chwile ze producent zamierza poprawic
    zycie klientom a nie tylko swoj zysk ... no i co, ma zaprzestac produkcji
    na rok, zeby nikt nie narzekal ze "wczoraj kupilem telefon, a dzis drugi i
    juz cos tam ze starego nie dzialac nowym" ?

    Tak bardziej przykladowo - robilismy telefony na karty M2, a teraz chcemy
    robic na uSD. Ile lat trzeba odczekac przed zmiana ?

    To chyba to:
    http://talk.sonymobile.com/thread/31455

    J.