eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTo jak to jest z tymi wypadkamiRe: To jak to jest z tymi wypadkami
  • Data: 2012-01-04 14:30:14
    Temat: Re: To jak to jest z tymi wypadkami
    Od: Arek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2012-01-04 14:09, Jakub Witkowski pisze:
    > W dniu 2012-01-04 13:57, Arek pisze:
    >
    >>> Otóż to! Tu nie chodzi o żadne "przydomowe rozluźnienie" czy inne
    >>> brednie. Zwyczajnie - każdy najwięcej statystycznie jeździ blisko
    >>> swojego domu. Skoro jeździ tu najwięcej - to i wypadków powinien mieć tu
    >>> najwięcej - tymczasem ma tylko 1/3 wypadków - stąd wniosek zupełnie
    >>> odwrotny: nie "przydomowe rozluźnienie" zwiększa ilość wypadków, a
    >>> raczej "znajomość lokalnych dróg" - zmniejsza tę wypadkowość.
    >>
    >> Jeżeli średnio jeździ się ok 20 000km. To ile trzeba robić tych 1,5km
    >> lub 8km odcinków koło domu aby wyjeździć te 20 000km?
    >
    > A jeżeli się nie jeździ średnio 20 kkm? Np. Niemcy jeżdżą mniej.

    Fakt, każdy samochód sprowadzony z Niemiec ma niewielki przebieg. Ale
    przed sprowadzeniem to mają te przebiegi jednak całkiem niezłe.

    > I dlaczego twierdzisz że ma wyjeździć tyle ile jeźdźi średnio, a nie 1/3
    > tego?
    > Wyjdzie nadal sporawo tych kursów ale już realniej.

    Chodziło mi o pokazanie, że nie jest to takie oczywiste, że
    statystycznie te krótkie odcinki to większa część przebiegu. A wręcz
    przeciwnie. A mimo, że są to znane odcinki dzieje się na nich najwięcej
    niebezpiecznych i nieoczekiwanych sytuacji.

    A.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: