  • 1. Data: 2014-09-16 10:28:11
    Temat: To bedzie chyba najlepszy smartfon foto
    Od: atm <...@v...pl>

    http://antyweb.pl/panasonic-lumix-dmc-cm1-najbardzie
    j-fotograficzny-smartfon-na-swiecie/
    Jedyne co uznalbym za niedogodnosc to brak jakiejkolwiek oslony na obiektyw.

  • 2. Data: 2014-09-16 10:38:19
    Temat: Re: To bedzie chyba najlepszy smartfon foto
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-09-16 10:28, atm pisze:
    > http://antyweb.pl/panasonic-lumix-dmc-cm1-najbardzie
    j-fotograficzny-smartfon-na-swiecie/

    > Jedyne co uznalbym za niedogodnosc to brak jakiejkolwiek oslony na
    > obiektyw.

    Tylko że to jest tylko aparat pracujący pod kontrolą androida, brak tam
    modułu GSM.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 3. Data: 2014-09-16 10:54:44
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-09-16 10:38, Chris wrote:
    j-fotograficzny-smartfon-na-swiecie/

    > Tylko że to jest tylko aparat pracujący pod kontrolą androida, brak tam
    > modułu GSM.

    Az tak zle z nim nie jest ;]
    http://gadgets.ndtv.com/panasonic-lumix-dmc-cm1-1984

  • 4. Data: 2014-09-16 11:05:15
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-09-16 10:54, atm pisze:
    j-fotograficzny-smartfon-na-swiecie/

    > Az tak zle z nim nie jest ;]
    > http://gadgets.ndtv.com/panasonic-lumix-dmc-cm1-1984

    Teraz lepiej bo poprzedni link i filmik nie pokazywał możliwości GSM.
    Fajna opcja taki smartfon.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 5. Data: 2014-09-16 11:17:09
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-09-16 11:05, Chris wrote:
    j-fotograficzny-smartfon-na-swiecie/

    > Teraz lepiej bo poprzedni link i filmik nie pokazywał możliwości GSM.
    > Fajna opcja taki smartfon.

    Nawet jesli ten z powodu ceny lub innych przyczyn slabo wypali to tak
    czy siak podniesie poprzeczke. Dzieki takiemu kompaktowi Sony - RX100
    Canon tez sie zainteresowal calowymi matrycami w kompaktach: na obecnej
    Photokinie przedstawil swoja odpowiedz.

  • 6. Data: 2014-09-16 11:21:53
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-09-16 11:17, atm pisze:
> [...]
    > czy siak podniesie poprzeczke. Dzieki takiemu kompaktowi Sony - RX100
    > Canon tez sie zainteresowal calowymi matrycami w kompaktach: na obecnej

    Jeszcze tylko ukryć obiektyw w obudowie żeby nic nie wystawało bo teraz
    to spora wada.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 7. Data: 2014-09-16 11:23:38
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-09-16 11:05, Chris pisze:
> [...]
    (...)

    > Teraz lepiej bo poprzedni link i filmik nie pokazywał możliwości GSM.

    "oraz podzespoły topowego smartfona z Androidem."

    "Urządzenie dysponuje wyświetlaczem o przekątnej 4,7 cala i
    rozdzielczości Full HD. Nie brakuje tutaj modułu łączności LTE, a także
    WiFi, Bluetooth i GPS-a."

    Rozumiem, że podzespoły topowego smartfona oraz LTE to podstawy do
    wyciągnięcia wniosku, że brak tam modułu GSM
    LOL

    > Fajna opcja taki smartfon.

    Ano fajny :)

  • 8. Data: 2014-09-16 11:33:18
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-09-16 11:23, Artur Maśląg pisze:
> [...]
    >
    > Rozumiem, że podzespoły topowego smartfona oraz LTE to podstawy do
    > wyciągnięcia wniosku, że brak tam modułu GSM

    Samsung już dawno produkował aparaty oparte na androidzie ale właśnie
    bez modułu GSM, na filmiku też jedyne co pokazują to aparat nie
    wspominając że można z niego dzwonić.

    Powiem więcej mam tablet z LTE/GSM i też nie można z niego dzwonić bo
    opcja PHONE jest wyłączona. Tak więc że coś ma LTE czy GSM nie oznacza
    że jest to od razu telefon.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 9. Data: 2014-09-16 14:48:04
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-09-16 11:33, Chris pisze:
> [...]
    > Powiem więcej mam tablet z LTE/GSM i też nie można z niego dzwonić bo
    > opcja PHONE jest wyłączona. Tak więc że coś ma LTE czy GSM nie oznacza

    Bardzo chcesz się upierać przy tym, że smartfon może być pozbawiony
    funkcji telefonu?

  • 10. Data: 2014-09-16 15:27:49
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-09-16 14:48, Artur Maśląg pisze:
    > (...)
    > (...)
    >
    > Bardzo chcesz się upierać przy tym, że smartfon może być pozbawiony
    > funkcji telefonu?

    Ja się nie upieram tylko stwierdzam że opcja LTE + GSM nie gwarantuje że
    z urządzenia można wykonywać rozmowy telefoniczne.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl