  • 1. Data: 2014-09-15 12:25:01
    Temat: Jak usunac nieptrzebne pozycje (duza ilosc) z kontaktow w telefonie LG G2
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Jak usunac nieptrzebne lub wszystkie pozycje z kontaktow w telefonie LG G2.
    Kilka dni temu kupilem abonament w Play.
    Na karcie SIM operator umiescil cala mase jakichs pozycji, ktore sa dla mnie
    smieciem a na dodatek w kontaktach wyswietlaja sie domyslnie na pierwszym
    miejscu, a dopiero na ich koncu zaczynaja sie moje faktyczne kontakty.
    Swoje kontakty importowalem z plikow bedacych na komputerze i przez nieuwage
    wiele z nich zapisalo mi sie w telefone podwojnie.
    Czy ktos z Was ma pomysl jak moglbym w prosty sposob te kilkadziesiat
    roznych pozycji z listy kontaktow usunac.
    Jeszcze lepszym rozwiazaniem dla mnie byloby kompletne wyczyszczenie
    kontaktow w telefonie (rowniez na karcie SIM) a nastepnie zaimportowanie z
    komputera tym razem poprawnej listy kontaktow.

    --
    Tomasz

  • 2. Data: 2014-09-15 12:30:03
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-09-15 12:25, Tomasz pisze:
> [...]
    > kontaktow w telefonie (rowniez na karcie SIM) a nastepnie
    > zaimportowanie z komputera tym razem poprawnej listy kontaktow.

    Pewnie jak w innych telefonach - przez menu kontekstowe.

  • 3. Data: 2014-09-15 14:17:36
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-09-15 12:25, *Tomasz* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Czy ktos z Was ma pomysl jak moglbym w prosty sposob te kilkadziesiat
    > roznych pozycji z listy kontaktow usunac.

    Mając włączoną synchronizację z Google logujesz się na swoje konto za
    pomocą dowolnego komputera, przechodzisz do kontaktów i w miarę wygodnie
    edytujesz sobie tą listę.

    > Jeszcze lepszym rozwiazaniem dla mnie byloby kompletne wyczyszczenie
    > kontaktow w telefonie (rowniez na karcie SIM) a nastepnie zaimportowanie
    > z komputera tym razem poprawnej listy kontaktow.

    Wydaje mi się, że jest opcja usunięcia wszystkich kontaktów (nie wiem
    jak z SIMem). Po tym importujesz swoje kontakty - znowu najlepiej przez
    google mail (moim zdaniem).

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak