  • 11. Data: 2011-05-23 15:35:45
    Temat: Re: Tłumikarz - poludnie DC
    Od: " Wmak" <w...@g...pl>

    jerzu <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Na Sikorskiego było bardzo klimatycznie. Zwłaszcza w okolicach godzin
    > wieczornych. Mnie kiedyś tam spawali wydech w stanie wskazującym na
    > duże spożycie wody ognistej ;P

    Starszy Pan Tomala sprzedał plac przy Pory/Sikorskiego i poszedł na emeryturę
    a na Harfowej to raczej jego syn pracuje.

  • 12. Data: 2011-05-23 22:21:41
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    " Wmak" <w...@g...pl> wrote in message

    > Starszy Pan Tomala sprzedał plac przy Pory/Sikorskiego i poszedł na
    > emeryturę
    > a na Harfowej to raczej jego syn pracuje.

    I myslisz, ze sam twierdzi, ze to jego brat prowadzil warsztat na
    Sikorskiego? Ciekawe...

    --
    Axel

  • 13. Data: 2011-05-27 16:30:55
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 23 May 2011 12:03:00 +0000 (UTC), "Dman-666"
    <d...@t...o2.pl> wrote:

    >Darek,
    >dzieki za info. Na przyszlosc tam pojade. Podaj jeszcze co to za sklep
    >ktory handluje takimi lacznikami,pls.

    Ja akurat kupowałem w sklepie z częściami do Fiata.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280