  • 81. Data: 2004-11-09 19:30:10
    Temat: Re: Tlenofon?
    Od: User <to@_nospam_.niezly.as>

    Janusz - Vahanara napisał(a):
    > GG samo się zaktualizuje i wyświetli zachęcającą reklamę.
    > By pobrać Tlenofon użytkownik będzie musiał tylko kliknąć na jeden z
    > mnóstwa bannerów, którymi będzie atakowany.
    > Do tego słuchawki z mikrofonem za 12 zł w Tesco i już może zacząć zabawę.

    ... i Neostrada za 1pln bo na innych laczach to sie nie da korzystac z VoIP.

  • 82. Data: 2004-11-10 09:13:22
    Od: Marcin Sochacki <w...@s...bg.univ.gda.pl>

    RusH wrote:
    > skajp wysyla smiecie , odbiornik na podstawie tych smieci wie jakich
    > opoznien/lossow moze sie spodziewac i odpowiednio to kompensuje
    > wysylajac dane.

    A wiedza ta pochodzi skąd?

    Wanted

  • 83. Data: 2004-11-10 18:04:58
    Od: RusH <l...@p...pl>

    Marcin Sochacki <w...@s...bg.univ.gda.pl> wrote :

    > A wiedza ta pochodzi skąd?

    ze strony skajpa ? doh

    Pozdrawiam.
    --
    RusH //
    http://randki.o2.pl/profil.php?id_r=352019

  • 84. Data: 2004-11-11 12:40:28
    Od: "Adam Paluch" <a...@b...net>

    Janusz - Vahanara wrote:

    <ciach>

    > Skoro już wałkujemy stereotypy, to w tym wątku piszemy też, że
    > telefonia internetowa zburzy błogi sen adminów, dla których
    > użyszkodnik powinien korzystać tylko i wyłącznie z WWW, maila i
    > ewentualnie GG, a każde zapotrzebowanie na większe pasmo to godne
    > potępienia piractwo.

    Jak to sie mowi ? Tylko krowa nie zmienia pogladow ?

    --
    Adam Paluch <a...@b...net>

  • 85. Data: 2004-11-13 15:47:34
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    Andrzej Bursztynski pisze:
    >Niedowiarków zapraszam na prezentację "mojego" Skype, wygląda na to, że
    >osoba na Neo dobrze słyszy, a ją ledwo słychać aż połączenie się rwie.

    Miałem to samo. Kolega miał wirusa.

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 86. Data: 2004-11-13 16:14:07
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@n...pl>

    Radek B wrote:

    > Miałem to samo. Kolega miał wirusa.

    A u mnie ustąpiło po reinstalacji systemu, ilość trojanów jakie IE zassał
    kwalifikowała wyłącznie do tego. I już jest ok.

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-

  • 87. Data: 2004-11-14 00:36:55
    Od: Chrószcz Sławomir <s...@r...spampl>

    >A u mnie ustąpiło po reinstalacji systemu, ilość trojanów jakie IE zassał
    >kwalifikowała wyłącznie do tego. I już jest ok.

    to u ciebie IE decyduje o tym co jest zasysane do komputera?
    no proszę proszę... czego to się można dowiedzieć czytając grupy
    dyskusyjne :)

    sc

  • 88. Data: 2004-11-14 11:53:55
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@n...pl>

    Chrószcz Sławomir wrote:

    > to u ciebie IE decyduje o tym co jest zasysane do komputera?

    A u Ciebie IE nie jest podatny na różne syfy po instalacji "out-of-the-box"?
    Może są dwie różne wersje windows - takie inne światy?

    > no proszę proszę... czego to się można dowiedzieć czytając grupy
    > dyskusyjne :)

    Napij się lepiej kawy i czytaj uważnie zamiast trollować.

  • 89. Data: 2004-11-14 12:03:54
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@n...pl>

    Chrószcz Sławomir wrote:

    > to u ciebie IE decyduje o tym co jest zasysane do komputera?

    A skąd ten wniosek? Jakbyś przeczytał uważnie wątek - to nie u mnie,
    po prostu wykorzystałem okazję by wyciapać masę śmieci, które córka
    poinstalowała a za pomocą IE złapała i zrobić "fresh install".

    > no proszę proszę... czego to się można dowiedzieć czytając grupy
    > dyskusyjne :)

    Żebyś Ty jeszcze coś _przeczytał_ zamiast wyrywkowo czytać -)