  • 71. Data: 2004-11-09 15:06:47
    Temat: Re: Tlenofon?
    Od: Marcin Sochacki <w...@s...bg.univ.gda.pl>

    FINCH wrote:

    > Przepraszam jednak tak nie jest . Cytuję :
    > "How much bandwidth does Skype use when there are no active calls?
    > On average Skype uses 0-0.5 kilobytes/sec while idle. This is used
    > mainly for buddy presence updates. The exact bandwidth depends on many
    > factors."

    Przedpiszca miał na myśli sytuację, gdy "rozmawiasz" z kimś, ale obie
    strony milczą. Sugerował, że nawet kodowanie ciszy zajmuje 5 KB/s.

    Trudno mi to sprawdzić, ale wydawałoby się dziwne na zdrowy rozsądek.
    Może Skype chwytał szum tła i ten szum kodował (zbyt czuły mikrofon)?

    Wanted

  • 72. Data: 2004-11-09 15:11:19
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@n...pl>

    Marcin Sochacki wrote:
    > Trudno mi to sprawdzić, ale wydawałoby się dziwne na zdrowy rozsądek.
    > Może Skype chwytał szum tła i ten szum kodował (zbyt czuły mikrofon)?

    Jest to prawdopodobne - zwłaszcza stukanie w klawiaturę świetnie słychać.

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-

  • 73. Data: 2004-11-09 15:20:38
    Od: RusH <l...@p...pl>

    FINCH <p...@w...gov> wrote :

> [...]
    > used
    > mainly for buddy presence updates. The exact bandwidth depends on

    jeden z tych 'factors' to to czy masz publiczne IP, jesli masz to
    NATowcy beda sie laczyc przez ciebei - to jest ta magia pozwalajaca
    skajpowi przechodzic przez NATy

    Pozdrawiam.
    --
    RusH //
    http://randki.o2.pl/profil.php?id_r=352019

  • 74. Data: 2004-11-09 15:25:34
    Od: RusH <l...@p...pl>

    Marcin Sochacki <w...@s...bg.univ.gda.pl> wrote :

    > Trudno mi to sprawdzic, ale wydawaloby sie dziwne na zdrowy
    > rozsądek. Moze Skype chwytal szum tla i ten szum kodowal (zbyt
    > czuly mikrofon)?

    skajp wysyla smiecie , odbiornik na podstawie tych smieci wie jakich
    opoznien/lossow moze sie spodziewac i odpowiednio to kompensuje
    wysylajac dane.

    Pozdrawiam.

  • 75. Data: 2004-11-09 15:26:02
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 9 listopad 2004 roku,
    kiedy to futszaK posłał(a) w świat wiadomość

    > żebyś się nie zdziwił, komutacje wewnątrz sieci załatwia się programem
    > odpalonym na pececie, przy okazji mamy z głowy problem przycinającego
    > się łacza u użyszkodnika (dla telefonii tworzy się osobny kanał o
    > gwarantowanej przepustowości w LANie) zaś w świat można również to
    > załatwić globalnie przy pomocy stosownych regułek, zaś skoro zaczyna
    > się sprzedawać wdzwanianie voip-owe dla detalistów to i dla
    > półhurtowników jakimi niewątpliwie są małe sieci kablowe i osiedlówki
    > coś się znajdzie

    Pytanie: ile to będzie kosztować?
    Żeby się nie okazało, że koszt byłby porównywalny do przystosowania
    archaicznej kablówki do dostarczania internetu.

    GG samo się zaktualizuje i wyświetli zachęcającą reklamę.
    By pobrać Tlenofon użytkownik będzie musiał tylko kliknąć na jeden z
    mnóstwa bannerów, którymi będzie atakowany.
    Do tego słuchawki z mikrofonem za 12 zł w Tesco i już może zacząć zabawę.

    Janusz - Vahanara
    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 76. Data: 2004-11-09 15:26:03
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 9 listopad 2004 roku,
    kiedy to Sławomir Kawała posłał(a) w świat wiadomość

    > To niezli 'byznesmeni' sa u Was. U nas to na 250 osob sie daje
    > 2-3mbps (Lublin i okolice).

    Uczyli się od kolegów-adminów na grupach dyskusyjnych.
    Google przypomni wnioski z wielu dyskusji: ilu użytkowników na 1 mbps.

  • 77. Data: 2004-11-09 15:26:03
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 9 listopad 2004 roku,
    kiedy to elmer radi radisson posłał(a) w świat wiadomość

    > .. i do tych niepodwazalnych i wspanialych cech w prezencie dorzuca
    > spyware. zdaje sie takze ze ow produkt ma status 'discontinued'.

    Po co zwracać sobie głowę taką egzotyką?
    Liczyć się będą te rozwiązania, które zaproponują portale.

  • 78. Data: 2004-11-09 15:26:05
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 9 listopad 2004 roku,
    kiedy to Maciej Lebkowski posłał(a) w świat wiadomość

    > Nie dziw się, ze padają tego typu podejrzenia, gdyż w 99,9%
    > przypadków programy p2p służą do celów "średnio legalnych".

    Mowa o Skype, czyli o telefonii - nomen, omen - p2p.

    Notabene, Skype jest dzieckiem twórców Kazy.

    Skoro już wałkujemy stereotypy, to w tym wątku piszemy też, że telefonia
    internetowa zburzy błogi sen adminów, dla których użyszkodnik powinien
    korzystać tylko i wyłącznie z WWW, maila i ewentualnie GG, a każde
    zapotrzebowanie na większe pasmo to godne potępienia piractwo.

  • 79. Data: 2004-11-09 17:00:19
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    Osoba podpisana jako Andrzej Bursztynski <_...@n...pl> w artykule
    <news:slrncp1lol.dsn.___@andy.pse.dyster> pisze:

    > D-link 500 a drugi to proxy squid.

    To tu Ci nie doradzę, ale konfigurację i tak bym sprawdził. Litrówkę
    nietrudno rozbić.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)

  • 80. Data: 2004-11-09 19:04:59
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>

    Użytkownik "Andrzej Bursztynski" <_...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Niestety nie da się inaczej, ściślej rzecz biorąc - jedno to
    > ogniomurek, drugie - proxy aplikacyjne.

    a moze to dzieki temu nie dziala Ci skype ?
    sprawdzales ?

    --
    pozdrawiam,
    Mateusz