eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaThunderbird/OE - nie mogę czytać tej grupy - czy tylko ja mam ten problem? › Re: Thunderbird/OE - nie mogę czytać tej grupy - czy tylko ja mam ten problem?
  • Data: 2009-12-26 17:46:46
    Temat: Re: Thunderbird/OE - nie mogę czytać tej grupy - czy tylko ja mam ten problem?
    Od: Marcin <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > A co z innymi grupami?
    Posty z innych grup bez problemu ściągam (chociażby z pl.rec.foto).
    Nie ma żadnych problemów.

    > Ja używam TB poprzez news.onet.pl i nie mam żadnych problemów z
    > czytaniem grup.

    Może zapomniałem dodać ale jako użytkownik UPC (W-wa) mam dostępny
    serwer news.icm.edu.pl i z niego korzystam.
    Próbowałem już różnych akcji - dostępnych w TB, próbowałem edytowac
    pliki news.icm.edu.pl.rc i nadal nic.

    Marcin